;
coinex

OPPO می گوید فلش صفحه نمایش آن قبل از رتینا فلش اپل در دسترس بوده است

رتینا فلش

همانطور که شاید بدانید، چهارشنبه گذشته اپل فلش رتینا خود را، که برای دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی در آخرین مدل آی فون، طراحی شده است، معرفی کرد(اگر از وقایع رویداد اپل، بی خبرید، پوشش خبری زنده تکرا را از دست ندهید). این ویژگی جدید صفحه نمایش گوشی را به یک فلش True Tone برای عکاسی سلفی، تبدیل می کند. به گفته اپل، فلش تنظیمِ خودکارِ تعادلِ رنگ سفید، را به منظور افزایش رنگ پوست طبیعی انجام می دهد. رتینا فلش، یک نور است که یک روشنایی، سه درجه روشن تر از حداکثر سطح روشنایی صفحه نمایش، فراهم می کند.
همانطور که معلوم است، OPPO می خواهد، آن را از آن خود کند. صفحه فیس بوک هندی این سازنده می گوید که رتینا فلش، مشابه فلش صفحه نمایش سلفی، روی صفحه نمایش، برای روشن ترین “حتی تاریک ترین” محیط است، که به گفته سازنده، این ویژگی در OPPO R7، OPPO R7 پلاس، Lite OPPO R7 و Mirror 5 Oppo ، قبل از آن که برای آی فون 6Sو آی فون 6S پلاس در روز چهارشنبه رونمایی شود، در دسترس بود.

OPPO در حال موشکافی اپل است. این پیام بر روی صفحه فیس بوک Oppo در هند، روشن می سازد که در حال حاضر، OPPO می خواهد، فلش روی صفحه نمایش، توسط دیگران باید همان رتینا فلش پنداشته شود.
به طور معمول، در روزهای پس از معرفی مدل های جدید آی فون، معمولا تولید کنندگان دیگر برای زیر سوال بردن، کوپرتینو تلاش می کنند. آغاز کننده این نبرد بازنده است، به طور مثال در همین مساله، اگر از هر تعداد از مصرف کنندگان پرسیده شود که کدام گوشی برای اولین بار با یک فلش برای سلفی، جاسازی شده در صفحه نمایش آن، آمده است؟ 99 درصد، می گویند آی فون 6S اپل (یا آی فون 6S پلاس اپل).

اپل فلش رتینا خود را، که برای دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی در آخرین مدل آی فون، طراحی شده است، معرفی کرد

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر