;
coinex

نرم افزاری می تواند انرژِی باتری گوشی هوشمند شما را ذخیره کند

نرم افزاری می تواند انرژِی باتری گوشی هوشمند شما را ذخیره کند

تولید کنندگان باتری گوشی های هوشمند هنوز هم در تلاش برای فراهم کردن طول عمر بیشتر باتری در طول روز، هستند. همیشه، باتری های کوچک موجود در پرچمداران جدید مورد سرزنش قرار می گیرند، اما یک برنامه ی تحقیقاتی تولید شده در دانشگاه Purdue راهی را پیدا کرده است که کاهش بی فایده ی باتری گوشی های هوشمند شما را به حداقل می رساند.

این ابزار که به آن HUSH گفته می شود، Purdue آن را با همکاری اینتل و Mobile Enerlytics با نظارت بر انرژی مصرف شده ی 2000 گوشی هوشمند گلکسی اس 3 و اس 4 ساخته است. بر اساس گزارش Purdue، بیست و هشت ممیز نه دهم (28.9) درصد تخلیه ی باتری در این دستگاه ها زمانی بود که صفحه نمایش آنها خاموش بود. Charlie Hu پروفسور برق و کامپیوتر Purdue گفت: “زمانی که صفحه نمایش گوشی شما خاموش باشد سخت افزار به حالت استراحت می رود و تخلیه انرژی نزدیک به صفر خواهد بود”.

او همچنین اشاره کرد که اندروید در ذخیره باتری نا کارآمد است چون که سیستم اجازه نمی دهد که به دلیل اشکالات نرم افزاری و مخصوصاً با توجه به استفاده ی نا درست از واسط برنامه نویسی کنترل قدرت سیستم اندروید، گوشی به حالت خواب برود.  HUSH ابزاری است که به صورت رایگان، برای دانلود در دسترس قرار دارد که ادعا می کند که بلافاصله بعد از خاموش شدن صفحه نمایش، 15 درصد انرژی تخلیه شده را ذخیره می کند و این کار را توسط کاهش فرکانس برنامه ها که بر مبنای عادت استفاده ی کاربران بنا شده است انجام می دهد.

راهکار های تحقیق شده در این مورد دیروز در رویداد ACM MobiCom 2015 به معرض نمایش گذاشته شدند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر