;
coinex

کاربران گوشی های بلک بری گوشی های هوشمند خود را طولانی تر از صاحبان برند های دیگر نگه می دارند

کاربران گوشی های بلک بری گوشی های هوشمند خود را طولانی تر از صاحبان برند های دیگر نگه می دارند

اطلاعات جالبی از Kantar WorldPanel نشان می دهد که به طور متوسط صاحبان گوشی های هوشمند ایالات متحده، دستگاه خود را، در کمتر 22 ماه، به یک مدل جدید ارتقاء می دهند. تقریبا به نظر می رسد کاربران گوشی های هوشمند آمریکا، شستشوی مغزی شده اند که هر دو سال، گوشی خود را عوض کنند.
صاحبان لومیا سریعترین مدت تعویض گوشی را دارند، آنها به طور متوسط هر 16 ماه گوشی جدیدی از لومیا را خریداری می کنند، صاحبان آی فون اپل هر 25 ماه یکبار، تمایل به خرید آخرین مدل دارند، در حالی که دارندگان گوشی های سامسونگ جدیدترین نسخه را پس از 18 ماه تهیه می کنند. در این میان کاربران بلک بری طولانی ترین مدت زمان تعویض گوشی را به خود اختصاص داده اند، آنها به طور با میانگین بعد از 32 ماه، یک بلک بری جدید خریداری می کنند.
شاید به دلیل اندازه های بزرگتر صفحه نمایش برای اپل آی فون 6 و آیفون 6 پلاس، از سپتامبر سال 2014، 32 درصد از صاحبان آیفون، گوشی جدید خریداری کرده اند. 47 درصد از آنها تصمیم به خرید آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی گرفتند و 16٪ از آنها آیفون 6 پلاس، خریداری کرده اند. مقایسه کنید کهبین سپتامبر 2013 و جولای2014، تنها  22٪ از کاربران آیفون، گوشی خود را به یک گوشی جدید، ارتقاء داده اند.
تعداد زیادی از صاحبان بالقوه آیفون در انتظارند که با مدل های جدیدی که در 25 سپتامبر برای فروش آماده می شوند، قیمت های در  آی فون 6 و آیفون 6 پلاس، کاهش یابند. در سال گذشته، با انتشار آیفون 6 اپل، 32 درصد خرید آی فون 5S افزایش یافت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر