;
coinex

سامسونگ، سفارشات کمتری از گوشی های هوشمند و تبلت های رده بالای خود را برای فصل اول سال ۲۰۱۶ پیش بینی کرده است

سامسونگ. با توجه به تقاضای زیاد برای مدل های اپل آیفون (Apple iPhone) با صفحه نمایش بزرگ، سامسونگ پیش بینی می کند که سفارشاتش برای این فصل تا فصل اول سال ۲۰۱۶ کاهش یابد.

با توجه به تقاضای زیاد برای مدل های اپل آیفون (Apple iPhone) با صفحه نمایش بزرگ، سامسونگ پیش بینی می کند که سفارشاتش برای این فصل تا فصل اول سال ۲۰۱۶ کاهش یابد. سفارشات کمتر برای دستگاه ها بدان معنی است که احتمالا سامسونگ، گوشی های هوشمند کمتری را از سپتامبر تا مارس تولید کند. علاوه بر این، گفته می شود حتی تولید تبلت ها هم کاهش می یابد.

علاوه بر موفقیت چشمگیر اپل با گوشی های آیفون ۶ (Apple iPhone 6) و آیفون ۶ پلاس (Apple iPhone 6 Plus)، سامسونگ در چین در رقابت سختی با تولید کنندگانی که گوشی های هوشمند با مشخصات بسیار خوبی را در قیمت های مقرون به صرفه می فروشند، مواجه می باشد. گفته می شود که تولید کنندگان گوشی های هوشمند چینی علاقمند به استفاده از صفحه نمایش های آمولد در گوشی های ارزان قیمت می باشند، بنابراین اگر سامسونگ مجبور به کاهش قیمت این صفحه نمایش ها شود به دلیل ضعف فروش گوشی های هوشمند رده بالا در این کشور می باشد.

ماه گذشته، سامسونگ از دو مدل گران قیمت سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس (+Samsung Galaxy S6 edge) و سامسونگ گلکسی نوت۵ (Samsung Galaxy Note5) رونمایی کرد. همچنین چیزی که به نظر می رسد سامسونگ گلکسی اس۷ باشد که تحت آزمون بنچمارک با استفاده از چیپ ست های مختلف قرار گرفته است را نیز دیده ایم.

از طرفی دیگر همان طور که به آن اشاره کردیم، حرکتی که در سپتامبر گذشته و زمان عرضه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اتفاق افتاد و با فروش بالای آن ها همراه بود، در این سپتامبر هم تکرار شده و با رونمایی از آیفون 6S و آیفون 6S پلاس، به نظر نمی رسد که چیزی در این زمینه تغییر کرده باشد و همان طور که در روز گذشته نیز به آن اشاره کرده بودیم، به نظر می رسد که همه چیز در این سپتامبر دست در دست هم داده اند تا رکورد جدیدی برای فروش آیفون 6S و 6S پلاس به ثبت رسد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر