;
coinex

اسناد داخلی و عکس ها از ویژگی های جدید و طراحی مجدد کروم کست ۲ خبر می دهند

کروم کست ۲. اسناد داخلی و عکس ها از ویژگی های جدید و طراحی مجدد کروم کست ۲ خبر می دهند

حدود دو سال پیش بود که گوگل از دستگاه استریم خود، ملقب به Chromecast خبر داد. در حالی که این گجت مقرون به صرفه یک گروه خاصی از طرفداران را ایجاد کرده است، مجددا طراحی شده است.

گروهی در 9to5Google به برخی از تصاویر و اسناد داخلی از جزئیات یک بروزرسانی جدید از کروم کست – ظاهرا به نام “کروم کست جدید” نامیده می شود- دست یافته اند. در حالی که این اسنپ ها دارای کیفیت پایینی هستند، که تشخیص جزئیات دقیق آن را غیر ممکن می سازد، اما کاملا مشخص است که این طراحی جدید شبیه به مدل اصلی خود نمی باشد. این دستگاه که مانند یک یو اس بی کوچک با بدنه ی دایره ای شکل است، در سه رنگ مختلف قرمز و مشکی و زرد در دسترس قرار می گیرد.

ظاهرا این کروم کست جدید، یک وای فای بهبود یافته – 802.11ac – و برخی از ویژگی های نرم افزاری از جمله توانایی اضافه کردن فیدهای محتوای سفارشی را به نمایش می گذارد. این که دقیقا چه نوع فیدی را استفاده می کند، ناشناخته باقی مانده است. گفته شده یک قابلیت جدید “Fast Play” هم وجود دارد که امیدواریم با استفاده از این ویژگی زمان کمتری را برای وصل شدن به دستگاه برای شروع گذاشتن محتوا در یک دانگل نیاز شود. در نهایت، این مدل جدید یک “Chromecast Audio” هم به نمایش می گذارد که به شما این امکان را می دهد که آن را از طریق یک کابل AUX به هر اسپیکری وصل کنید.

ظاهرا این کروم کست جدید در رویداد ۲۹ سپتامبر گوگل همراه با دستگاه های جدید نکسوس اعلام خواهد شد. تا آنجایی که ما شنیده ایم، دانگل های جدید از نظر قیمتی مشابه مدل های قبلی خواهند بود و در ابتدا در حداقل ۱۰ کشور در دسترس قرار می گیرند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر