;
coinex

برنامه ی تناسب اندام S Health سامسونگ در حال حاضر برای تمام گوشی هایی که اندروید ۴.۴ یا جدیدتر را اجرا می کنند، در دسترس می باشد

برنامه ی تناسب اندام S Health. برنامه ی تناسب اندام S Health سامسونگ در حال حاضر برای تمام گوشی هایی که اندروید ۴.۴ یا جدیدتر را اجرا می کنند، در دسترس می باشد

برنامه ی S Health سامسونگ که برای پیگیری سلامت وتناسب اندام در خانه طراحی شده است، مدت زمان زیادی است که منحصرا برای برخی از دستگاه های رده بالای گلکسی در دسترس می باشد. متاسفانه هیچ کدام از مدل های پایین تر این شرکت و بقیه ی ارائه دهندگان دستگاه اندروید قادر با استفاده از این برنامه نمی باشند.

با اینکه سامسونگ اوایل امسال این برنامه ی S Health را به عنوان یک برنامه ی مستقل در گوگل پلی استور قرار داد، اما باز هم این برنامه منحصرا برای گوشی های گلکسی دارای قابلیت TouchWIZ با اندروید ۵ یا جدیدتر می باشند.

خوشبختانه، سامسونگ در نهایت این برنامه را برای همه ی دستگاه های اندرویدی بدون توجه به سازنده ی آنها در دسترس قرار داده است. فقط یک نکته که می بایستی در نظر گرفته شود این است که لازم است که دستگاه شما اندروید کیت کت ۴.۴ و یابالاتر از آن را اجرا کند.

با این حال به منظور استفاده از همه ی قابلیت های S Health شما نیاز به یک تلفنی دارید که یک نمایشگر ضربان قلب دارد. البته اگر گوشی شما این چنین قابلیت سخت افزاری ندارد، باز هم شما می توانید از تمام قابلیت های دیگر این برنامه استفاده کنید. برخی از چیزهای قابل توجهی که شما می توانید با این برنامه آنها را اندازه گیری کنید عبارتند از تعداد گام، وزن، مصرف کالری و همچنین آمارهای مختلف بهداشت و سلامتی.

دانلود و استفاده از این برنامه رایگان می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر