;
coinex

سامسونگ پی به تدریج به دیگر گوشی های هوشمند گلکسی نیز گسترش می یابد

سامسونگ پی. سامسونگ پی به تدریج به دیگر گوشی های هوشمند گلکسی نیز گسترش می یابد

اگرچه سامسونگ در سال ۲۰۱۵ تعدادی دستگاه جالب به بازار عرضه کرد که در این میان می توان به گلکسی اس۶ (Galaxy S6)، گلکسی اس۶ اج (Galaxy S6 edge)، گلکسی نوت۵ (Galaxy Note5) و گیر اس۲ (Gear S2) اشاره کرد، اما به نظر می رسد که یکی از محصولاتی که آن را می توان به عنوان مهمترین راه اندازی در این میان ذکر کرد، یک محصول نرم افزاری آن می باشد. بله! ما درباره ی سامسونگ پی (Samsung Pay) – پلتفرم پرداخت موبایل اختصاصی این شرکت-  صحبت می کنیم. همانطور که می دانید این پلتفرم به تعدادی از گوشی های هوشمند رده بالای این شرکت محدود می شود اما این شرکت به تازگی اعلام کرد که قصد دارد سامسونگ پی را به گوشی های هوشمند دیگری در آینده گسترش دهد.

بنا به گفته ی Shin Jong-kyun، این پلتفرم پرداخت موبایل سامسونگ “به تدریج” به گوشی های هوشمند ارزان قیمت گلکسی راه می یابد. با توجه به این حرف و با توجه به این موضوع که تنها سخت افزار مورد نیاز برای استفاده از این برنامه تراشه ی NFC می باشد، اینگونه به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد این پلتفرم را بر روی اکثر گوشی ها قرار دهد. گسترش تدریجی این پلتفرم به این معنی می باشد که این سامسونگ پی به ترتیب بر روی گوشی های هوشمند گکسی مدل پایین تر از مدل های اعلا مانند سری های گلکسی ای (Galaxy A) گسترش می یابد. متاسفانه هیچ زمانبندی برای به اشتراک گذاشتن این پلتفرم مشخص نشده است.

سامسونگ پی در حال حاضر در کره ی جنوبی با موفقیت اجرا شده است و این سرویس پرداخت موبایل در هفته ی آینده در ایالات متحده هم راه اندازی می شود و در حال حاضر در مرحله ی تست بتای آن قرار دارد. یکی از مزیت های اصلی سامسونگ پی نسبت به رقبای خود مانند اپل پی و اندروید پی در واقع این نکته می باشد که این سرویس در ایالات متحده با اکثر پاپانه های پرداخت کارت اعتباری و نه فقط آنهایی که مجهز به NFC می باشند، سازگار است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر