;
coinex

گوشی لومیا 950XL احتمالاً قیمتی نزدیک به آیفون 6 اس خواهد داشت

 گوشی Lumia 950 XL احتمالاً قیمتی نزدیک به آیفون 6 اس خواهد داشت

مطابق یک وبلاگ ویندوز فون فرانسوی، لومیا 950XL  احتمالاً قیمتی نزدیک به آیفون 6 اس خواهد داشت.

اگرچه این منبع به قیمت دقیق این گوشی لومیا 950XL اشاره نکرد، اما گفته می شود که این فبلت ویندوز 10 موبایل، فقط کمی قیمتش از آیفون 6 اس کمتر خواهد بود. شاید ذکر این نکته هم خالی از لطف نباشد که آیفون 6 اس در فرانسه گران ترین قیمت خود و در آمریکا ارزان ترین قیمت خود را دارد. اما ما نمی دانیم که قیمت 950XL در بازار های مختلف جهانی در چه بازه ی قیمتی در نوسان خواهد بود.

این منبع همچنین می گوید در قیاس با قیمت آیفون 6 اس، 950XL شامل 200 یورو ارزش وسایل جانبی خواهد بود که می تواند به رقم خوردن معاملات کمک کند. هر چند این منبع به اینکه چه لوازم جانبی با این مجموعه ارائه خواهد شد، اشاره ای نکرد، اما به نظر می رسد که این مجموعه شامل ابزار لازم برای پیاده سازی ویژگی جدید مایکروسافت یعنی کانتینیوم و یک اسپیکر بلوتوث خواهد بود.

همان طور که شاید بیشتر هواداران لومیا در جریان باشند، لومیا 950XL با صفحه نمایش OLED 5.7 اینچی و با رزولوشن 2560*1440 کواد اچ دی خواهد آمد. این گوشی از تراشه ی کوالکام اسنپدراگون 810، 3 گیگا بایت رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی (با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه) بهره می برد. دوربین پشت گوشی 20 مگاپیکسلی به همراه لنز کارل زایس (Carl Zeiss) و 3 فلش ال ای دی  خواهد بود. دوربین جلوی آن هم که مخصوص عکس های سلفی است 5 مگاپیکسل خواهد داشت. رندر های فاش شده این گوشی بیانگر این هستند که جنس بدنه ی آن از پلی کربنات (پلاستیک) است.

آیا شما حاضر خواهید بود که یک گوشی هوشمند بزرگ ویندوز فون که 200 یورو از قیمت آن به خاطر لوازم جانبی است خریداری کنید؟ یا به جای آن آیفون 6 اس را ترجیح می دهید؟!

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر