;
coinex

گوشی جدید ZTE تایید شده توسط TENAA، فاقد دوربین است

گوشی جدید ZTE تایید شده توسط  TENAA، فاقد دوربین است

برخی از گوشی های بلک بری، بدون دوربین توسط تولید کننده به منظور محافظت از کسب و کارهای حفاظت شده که آنها را برای کارکنان خریداری می کنند، ارائه شده اند. اما ZTE مانند شرکت بلک بری برای این منظور شناخته شده نیست. ساخت ZTE S3003 جدید کمی عجیب و غریب به نظر می رسد. این گوشی توسط رگولاتور چینی TENAA تایید شده است، و هیچ دوربین در پشت و یا در جلوی آن وجود ندارد.

امکان دارد ساخت این گوشی، به منظور قیمت گذاری پایین، توسط ZTE انجام شده باشد، اما مگر اضافه کردن یک ماژول دوربین چقدر در هزینه یک گوشی سطح پایین تاثیر دارد؟ شاید تفاوت قیمت آن حدود 10 دلار باشد. از زمان آغاز شور و شوق عکاسی سلفی، خیلی سخت می توان کسی را یافت که از دوربین روی گوشی خود استفاده نکند. علاوه بر این، داشتن یک گوشی هوشمند با یک دوربین می تواند مفیدتر باشد، حتی اگر معمولا خیلی اهل عکس گرفتن نباشید.

گوشی ZTE S3003 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 × 1280 و تراکم پیکسل 294ppi می باشد. این گوشی قدرت پردازشی 1.5 گیگا هرتزی خود را نیز از یک پردازنده چهار هسته ای دارد و از نقطه نظر حافظه ذخیره سازی، دارای 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است. ضخامت آن  7.4 میلی متر و وزنش تنها 117 گرم می باشد. همچنین از اتصال TD-LTE پشتیبانی می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یه سوال داشتم
    ایا این گوشی تو بازار پیدا میشه؟؟
    قیمت این گوشی ZTE S3003 چند هست حدودا تو بازار ؟؟؟؟

    پاسخ