;
coinex

عکس های جدید فاش شده از LG Class شبهاتی را راجع به مشخصات دستگاه به وجود آورده است

عکس های جدید فاش شده از LG Class شبهاتی را راجع به مشخصات دستگاه به وجود آورده است

اگر شما اخیراً فعالیت های ال جی را دنبال کرده باشید، حتماً LG Class  آن را می شناسید. ما چندی پیش در همین وبسایت نگاهی مختصر به ویژگی های این دستگاه جالب که دارای پوشش فلزی است، داشته ایم.

اما مجموعه ای جدید از عکس ها که بر روی اینترنت ظاهر شدند قصه ی متفاوتی از LG Class  را بازگو می کنند. هر چند که این دستگاه تا پرده برداری ساعات زیادی فاصله ندارد اما اطلاعات مختلفی راجع به آن وجود دارد. ما راجع به بخشی هایی از آن از طریق خود ال جی مطمئن هستیم، اما ممکن است این دستگاه اصلاً فبلت نباشد.

عکس های درز شده ی جدید کاملاً قابل باور هستند، هرچند که این عکس های از یک سایت مشکوک و پر شبهه ای بوده است اما دستگاهی که در آن به تصویر کشیده شد بدون شک ویژگی های تیزر ال جی را داشت.

به هر حال با فرض اینکه عکس ها درست هستند، LG Class به جای صفحه نمایش 5.7 اینچی و کیفیت تصویر 1080p، صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت تصویر 720p خواهد داشت. همچنین این گوشی از تراشه اسنپدراگون 410  به جای اسنپدراگون 615 استفاده می کند. رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه از ویژگی های حافظه ای آن می باشند. دوربین پشت آن 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی گرفتن است 8 مگاپیکسل خواهد بود. با توجه به این مشخصات اگر عکس های درز شده صحت داشته باشند، به نطر می رسد که بتوان گوشی را کمی پایین تر از گوشی های متوسط تلقی کرد.

به هر حال اینکه کدام یک از اطلاعات منتشر شده درست است سوالی است که اینجا مطرح است. اما این احتمال هم وجود دارد که هر دوی این گوشی ها تحت اسم Class عرضه شوند.

به هر حال همه ی این شبهات در 21 سپتامبر در رویداد ال جی از بین خواهند رفت.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر