;
coinex

رئیس شیائومی، دوربین جلوی Mi 4c را با دوربین جلوی گوشی آیفون ۶ مقایسه می کند

دوربین جلوی Mi 4c. رئیس شیائومی، دوربین جلوی Mi 4c  را با دوربین جلوی گوشی آیفون ۶ مقایسه می کند

خبرهای زیادی درباره ی گوشی شیائومی می ۴ سی (Xiaomi Mi 4c) که در آینده وارد بازار می شود، از سوی مدیران این شرکت شنیده ایم. امروز، Lin Bin رئیس این شرکت درباره ی دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی این گوشی صحبت های غرورآمیزی می کرد. با توجه به گفته ی بنیانگذار این شرکت، دوربین سلفی روی این گوشی، یک زاویه ی فوق العاده باز ۸۵ درجه ای را به نمایش می گذارد. ظاهرا این دوربین معادل یک دوربین زاویه باز ۲۴ میلی متری می باشد و این امکان را می دهد که ۶ تا ۷ نفر در یک عکس سلفی جای گیرند.

Bin در صفحه ی Weibo، یک سلفی گرفته شده با دوربین جلوی ۱.۵ مگا پیکسلی گوشی اپل آیفون ۶ را با یک عکس گرفته شده با دوربین جلوی این گوشی مقایسه کرده است. شما می توانید ببینید که چگونه این لنز زاویه باز موجود در گوشی شیائومی این امکان را فراهم کرده است که به راحتی تعداد افراد بیشتری در عکس جای گیرند. علاوه بر این، این دوربین جلو یک قابلیت سلف تایمر هم دارد. لازم به ذکر است که این گوشی دارای یک دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی می باشد.

همچنین ما در حال حاضر با توجه به یک تصویر نشان داده شده در صفحه ی Weibo، می دانیم که این گوشی در رنگ صورتی هم در دسترس خواهد بود. این گوشی در روز سه شنبه رونمایی خواهد شد و ما از گوشه و کنار می شنویم که مدل پایه ی این گوشی (۲ گیگا بایت رم و ۱۶ گیگا بایت حافظه ی داخلی) به قیمت حدود ۲۰۰ دلار قیمت گذاری می شود. هفته ی گذشته، صحبت هایی راجع به این موضوع بود که گوشی مدل متوسط (۳ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی) به قیمت ۲۳۵ دلار قیمت گذاری می شود. ما همچنین انتظار داریم که یک نسخه با ۳ گیگا بایت رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی هم از این گوشی را شاهد باشیم.

انتظار می رود که تنها ۱۰۰۰۰۰ واحد از این گوشی تولید شود. اطلاعات دقیق و کامل را تا ۲ روز آینده خواهیم شنید.

Bin در صفحه ی Weibo، یک سلفی گرفته شده با دوربین جلوی ۱.۵ مگا پیکسلی گوشی اپل آیفون ۶ را با یک عکس گرفته شده با دوربین جلوی این گوشی مقایسه کرده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر