;
coinex

گوشی ال جی کلس رسما معرفی شد

گوشی ال جی کلس رسما معرفی شد

دیروز گزارشی دادیم مبنی بر اینکه عکس هایی از گوشی ال جی کلس فاش شده و داستان های شایعه شده در مورد آن را عوض کرده است ولی در مورد آن اطمینان نداشتیم. امروز ال جی،  گوشی هوشمند جدید اندرویدی خود را معرفی کرد. و معلوم شد شایعات دیروز صحت داشته است، در واقع برخلاف اولین شایعات فاش شده، این دستگاه یک فبلت نیست، بلکه یک گوشی هوشمند 5 اینچی با مشخصات معمولی است که از فلز ساخته شده و نسبتا مقرون به صرفه است.

بنا به گفته ال جی، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 720 × 1280 پیکسل، می باشد و توسط شیشه ای که کمی در بخش لبه ها منحنی می باشد، پوشیده شده است.
از ویژگی های ال جی کلس، می توان به اندروید 5.1.1 لالی پاپ، وجود پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 410 کوالکوم، اتصال LTE، NFC، بلوتوث 4.1، اسپیکر 1w، 2 گیگابایت رم ، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، و یک باتری 2050 میلی آمپری (ظاهرا غیر قابل جابجایی) اشاره کرد. دوربین عقب این گوشی، 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسلی است که روی LG G4 هم دیده می شود.
از نقطه نظر اندازه های فیزیکی باید بگوییم، 142 میلی متر طول ، 71.8 میلی متر عرض و 7.4 میلی متر ضخامت ، دارد و  وزن آن 147 گرم، می باشد. منابع می گویند که قیمت آنلاک آن حدود 339 دلار است.

دوربین عقب این گوشی، 13 مگاپیکسلی

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر