;
coinex

آیا اپل می تواند ماشین الکتریکی خود را سال 2019 وارد بازار کند

مدتی است شایعاتی درباره این ادعا وجود دارد، که اپل در حال توسعه ماشین خودش می باشد. اما در اوایل سال جاری گزارشات معتبری از یک منبع موثق پدیدار شد. وال استریت ژورنال در ماه فوریه این خبر را منتشر کرد که: طرح خودرو اپل، واقعی و در حال پیشبرد است و چند روز بعد یک گزارش از" بلومبرگ" به احتمال راه اندازی آن در 2020 اشاره کرد.

مدتی است شایعاتی درباره این ادعا وجود دارد، که اپل در حال توسعه ماشین خودش می باشد. اما در اوایل سال جاری گزارشات معتبری از یک منبع موثق پدیدار شد. وال استریت ژورنال در ماه فوریه این خبر را منتشر کرد که: طرح خودرو اپل، واقعی و در حال پیشبرد است و چند روز بعد یک گزارش از “بلومبرگ” به احتمال راه اندازی آن در 2020 اشاره کرد.

امروز خبرگزاری ژورنال به جزئیات بیشتری اشاره کرد. آشکار است که اپل در تلاش خود برای آوردن یک ماشین الکتریکی به بازار جدی است. پروژه ای که در داخل از آن با نام پروژه” تیتان” یاد می شود؛ گفته شده است که حدود 600 نفر تا کنون، از جمله کارشناسان و مهندسان ارشد از سراسر صنعت خودروسازی در این پروژه مشغول بوده اند. اما با توجه به گفته های منابع ناشناس، این پرسنل حال حاضر سه برابر خواهند شد تا اپل با فشار بیشتری این پروژه را به جلو پیش ببرد.

بر خلاف آرمان خارق العاده گوگل – که متکی به سیستم خود رانندگی برای شرکت می باشد – ماشین اپل بر این باور نیست که بصورت خودکار و مستقل عمل کند. هر چند که اپل به این نکته نیز اشاره داشت که وسایل نقلیه راننده اتومات را در طرح های بلند مدت خود دنبال خواهد کرد.

قابل توجه است که اپل هدف داخلی خود برای “تاریخ عرضه” این محصول جدید خود را سال 2019 اعلام کرده است، اما برخی از کارکنان مشغول در پروژه تیتان می گویند که نگران این موضوع هستند که تاریخ اعلام شده تاریخ واقع بینانه ای نباشد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر