;
coinex

بالچه های پیشرفته جدید بوئینگ در مدل 737 MAX به مونتاژ نهایی نزدیک می شود

مونتاژ بال هواپیمای تک راهرو جدید بوئینگ 737 در رِنتون واشنگتن، آغاز گردید. بدنه برای اولین بار از ویچیتای کانزاس، وارد شد و در حال حاضر تحت مونتاژ نهایی، که شامل نصب و راه اندازی بال کوچک پیشرفته جدیدی که برای  بهبود بهره وری سوخت طراحی شده، می باشد.

مونتاژ بال هواپیمای تک راهرو جدید بوئینگ 737 در رِنتون واشنگتن، آغاز گردید. بدنه برای اولین بار از ویچیتای کانزاس، وارد شد و در حال حاضر تحت مونتاژ نهایی، که شامل نصب و راه اندازی بال کوچک پیشرفته جدیدی که برای  بهبود بهره وری سوخت طراحی شده، می باشد.

بدنه در 21 ماه اوت از طریق راه آهن و پس از نصب سیستم های پرواز و عایق کاری بدنه، برای نصب بال ها به بدنه و اولین تست های هواپیما منتقل گردید.

این مجموعه بیشتر از یک نقطه عطف در ساختن کلاس جدیدی از یک هواپیمای مسافربری است. آن یک بستر آزمایشی برای روشهای جدید مونتاژ است که اگر اثبات گردد در دو کارخانه دیگر برای تولید 737 MAX در رِنتون نیز توسعه می یابند.

برای اولین بار فن آوری بالچه های پیشرفته جدید بوئینگ در مدل 737 MAX بکار گرفته شده است. این شرکت اذعان کرد که با بکارگرفتن این بالچه های جدید بدلیل گرفتن هوای بیشتر در نوک بالها، بالا رفتن هواپیما راحت تر و بهره وری سوخت 1.8 درصد بیش ازبکار گیری  بالچه های معمولی است.

برای اولین بار فن آوری بالچه های پیشرفته جدید بوئینگ در مدل 737 MAX بکار گرفته شده است. این شرکت اذعان کرد که با بکارگرفتن این بالچه های جدید بدلیل گرفتن هوای بیشتر در نوک بالها، بالا رفتن هواپیما راحت تر و بهره وری سوخت 1.8 درصد بیش ازبکار گیری  بالچه های معمولی است.

در این روش به جای استفاده از یک بالچه بزرگتر با یک طراحی حرفه ای به دو بخش تقسیم می گردد. این طراحی اجازه می دهد که بدون افزایش سایز و وزن بالچه راندمان بهتری داشته باشیم.

بوئینگ می گوید که این طرح، تستهای تونل باد در فارنبورگ و سیاتل را با نتایج مثبت پشت سر گذاشته و این اولین هواپیمایی است که با این بالچه های جدید به پرواز در خواهد آمد.

برنامه ریزی بوئینگ برای 737 MAX اجرای اولین پرواز در سال 2016 و تحویل آن به اولین مشتری در 2017 می باشد. بوئینگ همچنین اعلام کرد که تا کنون 2869 فروند از این مدل هواپیما را از 58 شرکت خطوط هوایی سفارش گرفته است.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر