;
coinex

ساعت هوشمند اومیت اندروید را اجرا می کند و تماس تلفنی هم برقرار می سازد

ساعت هوشمند اومیت. شرکت اومیت (Omate) در فیس بوک از دو مدل ارتقا یافته ی ساعت های هوشمند خود، TrueSmart-i و +TrueSmart خبر می دهد.

شرکت اومیت (Omate) در فیس بوک از دو مدل ارتقا یافته ی ساعت های هوشمند خود، TrueSmart-i و +TrueSmart خبر می دهد. این دو مدل، نسخه های ارتقا یافته از نظر طراحی و مهندسی نسبت به مدل اصلی TrueSmart می باشند.

Omate این چنین می گوید: به لطف حمایت ۲ سال پیش شما، ما یک ساعت هوشمندی طراحی و رهبری کردیم که با قابلیت های گوشی های هوشمند اندرویدی مطابقت می کند. امروز مردم از این قابلیت های پیشرفته ای که در مدل های ارتقا یافته ارائه داده ایم در مقایسه با دیگر ساعت های هوشمندی که در بازار در دسترس می باشد، شگفت زده می شوند.

 ساعت های هوشمند جدید +TrueSmart که دارای قابلیت برقراری تماس هم هستند، با قابلیت اجرای اندروید عرضه می شوند. این شرکت از هر دو مدل +TS و همتای ارزانترش که در اکتبر یا نوامبر به قیمت ۱۶۹ دلار و ۱۴۹ دلارعرضه می شود، خبر داد. چیز عجیبی که وجود دارد این است که مدل گرانتر آن، دوربین درون ساز همانند مدل سابقش را ندارد اما Omate می گوید که دارای یک مدل TSi با این قابلیت می باشد.

این مدل +TS اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کند. شامل یک بند لاستیکی فانتزی می باشد و قابلیت هایی از جمله، وای فای، آنتن های ۲ گیگا بایت و ۳ گیگا بایت و جی پی اس (GPS) را پشتیبانی می کند. این ساعت دارای یک هولدر میکرو سیم (Micro-SIM) است که ظاهرا بسیار مشابه آیفون می باشد. صفحه نمایش این ساعت، ۱.۵۴ اینچ است که دارای کیفیت ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسلی می باشد، در حالی که مدل TSi که اندروید ۴.۴ را اجرا می کند، دارای صفحه نمایشی هم اندازه ی آن اما با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ می باشد.

پیش خرید این مدل ها از ۲۲ سپتامبر تا ۳۱ اکتبر و به صورت انحصاری از www.omate.com در دسترس قرار می گیرد. ارسال این پیش خریدها از نوامبر آغاز می شود.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر