;
coinex

گوشی شیائومی می C4 همه چیزهایی که شما در یک تلفن هوشمند به آن نیاز دارید را به همراه دارد

شرکت شیائومی،اوایل سال جاری،  می 4i را در هند معرفی، و امروز می 4C برای چین عرضه کرد. هر دو گوشی جدید اندرویدی از طراحی فلزی می 4 اجتناب کردند و از بدنه پوسته پلی کربنات و حتی از قیمت ارزان تر بهره می برند.

گوشی رده پایین می 4C ، مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون 808، رم 2 گیگا بایتی، حافظه داخلی 16 گیگا بایتی ، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 1080P(فول اچ دی)، دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص سریع فاز، باتری 3080 میلی آمپر ساعتی، و حتی یک پورت USB-C می باشد و قیمت آن معادل با 204 دلار است. برای این قیمت، می 4C تقریبا همه نیازمندی های شما از یک گوشی هوشمند را ارائه داده است.
در این گوشی جدید شیائومی، جای دو سیم کارت، در نظر گرفته شده است، و با بلستر IR و نرم افزارضمیمه شده برای تبدیل گوشی به یک کنترل از راه دور همراه است. کاراکتر “C” در نام این محصول شاید مخفف، چین(china)، یا انواع رنگ های موجود، و یا اتصال USB-C، باشد. اما برای کسانی که در خارج از چین، زندگی می کنند، فقط می تواند به معنای “ارزان(cheap)”، باشد چرا که حتی برای نسخه ای که 3گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد، نیز تنها به قیمت 235 دلار عرضه می شود.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر