;
coinex

گوشی Vibe X3 در نمایشگاه تلکام چین برای عکسبرداری مورد توجه قرار گرفته است

گوشی Vibe X3 برای عکسبرداری در نمایشگاه ارتباطات چین مورد توجه قرار گرفت

گوشی لنوو Vibe X3 مورد تایید TEENA  و در بنچمارک GeekBench مورد آزمایش قرار گرفت. حالا این دستگاه برای عکسبرداری کردن در طول نمایشگاه تلکام در چین مورد توجه قرار گرفته است. ظاهراً این دقیقاً همان گوشی است (که به Lemon X موسوم است) که اعلام شده بود از اولین گوشی های لنوو خواهد بود که با همکاری موتورولا طراحی می شود. اما به نظر می رسد که یا آن خبر اشتباه بوده و موتورولا چنین طراحی را انجام نداده است و یا اصلاً Lemon گوشی دیگری است که توسط موتورولا تولید و اخبار و مشخصات آن بعداً فاش خواهد شد.  همان طور که قبلاً هم گفتیم لنوو طراحی و تولید گوشی هایش را به موتورولا واگذار کرده است.

حداقل دو مدل مختلف از این گوشی وجود خواهد داشت که هر دوی آن ها توسط TEENA تایید شده اند. یک مدل دارای فلشی در کنار لنز دوربین عقب است در حالی که فلش گوشی دیگر مستقیماً در زیر لنز دوربین و بالای سنسور اثر انگشت قرار دارد. مدل دوم، سطح بالاتری از Vibe X3 است که در نمایشگاه، از آن عکسبرداری شد. از دیگر مشخصات ظاهری این گوشی دو اسپکر موجود در جلوی گوشی و نوار سیاه واقع در پشت است که حسگر اثر انگشت و فلش دوربین بر روی آن واقع شده اند. این نوع طراحی نشانه هایی از گوشی های موتورولا دارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920*1080 و تراکم پیکسلی 401ppi است و از وجود تراشه ی اسنپدراگون 808 و پردازنده ی 6 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 418 بهره می برد. رم 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی از خصوصیات حافظه ای گوشی می باشند. دوربین پشت آن 21 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل خواهد بود. از دیگر ویژگی های گوشی می توان به دوسیم کارته بودن آن، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، و سییتم عامل اندورید 5.1 آبنبات چوبی می توان اشاره کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر