;
coinex

رندر جدید فاش شده از نکسوس 6P نشان دهنده ی پشت و جلوی گوشی است

رندر جدید فاش شده از نکسوس 6P نشان دهنده ی پشت و جلوی گوشی است

امسال برای اولین بار است که گوگل قصد عرضه ی دو گوشی هوشمند جدید نکسوس را به صورت همزمان دارد. نکسوس 6P و نکسوس 5X گوشی هایی هستند که انتظار می روند هفته ی آینده در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) معرفی شوند. البته ما تا کنون عکس های فاش شده ی زیادی از هر دو گوشی جدید را دیده ایم و امروز هم رندر جدیدی از نکسوس 6P بدست ما رسیده است. همان طوری که حتماً می دانید این گوشی توسط هوآوی تولید شده است و اولین گوشی هوآوی برای گوگل است.

بنا به گزارش منابع خبری، رندری که راجع به آن صحبت می کنیم به ما اجازه می دهد تا پشت و جلوی ساخته ی هوآوی برای گوگل را ببینیم. به نظر نمی رسد که این گوشی طراحی خیلی چشم گیری داشته باشد و احتمالاً مطابق همان عکس های فاش شده ی قدیمی است.

در سمت جلوی این گوشی صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت تصویر کواد اچ دی وجود در کنار آن دو اسپیکر موجود است، یکی در پایین و دیگری در بالا. در پشت گوشی نیز یک اسکنر اثر انگشت و یک نوار سیاه که از یک دوربین و دو فلش ال ای دی میزبانی می کند.

گوشی نکسوس 6P از تراشه ی اسنپدراگون 810 و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 2.0 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 430  بهره می برد. گوشی 3 گیگابایت رم دارد و در 3 نوع حافظه داخلی مختلف  32 و 64 و 128 گیگابایتی ارائه خواهد شد. دوربین جلوی آن هم 8 مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم عامل این گوشی نیز مانند نکسوس 5X اندروید 6 مارشمالو است.

ما خیلی مشتاق هستیم تا بفهمیم گوگل گوشی های جدیدش را به چه شکلی معرفی و ارائه خواهد کرد. زمان زیادی تا روز موعود باقی نمانده است. تصاویر لو رفته دیگر از این گوشی هوشمند را در پایین مشاهده خواهید کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر