;
coinex

ارتقا به آفیس 2016 تنها با پرداخت 35 دلار

اگر ویندوز 10 دارید و از آفیس 2010 یا نسخه های قدیمیتر استفاده میکنید میتوانید تنها با 35 دلار آن را به آفیس 2016 آپگرید کنید
بالاخره شرکت مایکروسافت دیروز آفیس 2016 را برای کاربران ویندوز عرضه کرد، یعنی دو ماه بعد از اینکه کاربران مک به آن دسترسی داشتند. اگرچه این انتظار برای کاربران ویندوز طولانی تر بود و کاربران Volume Licensing تا اول اکتبر آن را در اختیار نخواهند داشت، اما یک پیشنهاد ویژه با هزینه بسیار کمتر برای این کاربران وجود دارد که تنها کافیست شما ویندوز 10 و همینطور آفیس 2010 یا نسخه های قدیمی تر آن را داشته باشید.

شب گذشته، تری میرسون (Terry Myerson) در وبسایت Blogging Windows این مساله را عنوان کرد که:

“میخواهم یک پیشنهاد ویژه از طرف تیم آفیس مطرح کنم – اگر ویندوز 10 دارید و از آفیس 2010 یا نسخه های قدیمی تر آن استفاده می کنید می توانید از طریق برنامه ی از پیش نصب شده ی Get Office app با 50% تخفیف از اشتراک یکساله Office 365 Personal استفاده نمایید.”

درواقع شما اشتراک یک ساله ی Office 365 Personal را با 50% تخفیف می خرید که آن نیز، 35 دلار می شود. ناگفته نماند، بسته ی اپلیکیشن های آفیس به همراه نسخه ی 2016 خواهد بود و بعد از یک سال احتیاج به تمدید مجدد دارد. مایکروسافت احتمالا یک ماه اشتراک رایگان خواهد داد البته اگر تنظیمات تمدید اشتراک را روی اتوماتیک قرار دهید می توانید به جای 12 ماه از 13 ماه اشتراک استفاده کنید.

با اشتراک Office 365 Personal می توانید از پک آفیس دسکتاپ در ویندوز و مک استفاده کنید ؛ و همینطور با اپلیکیشن های آفیس روی ویندوز موبایل، اندروید و iOS می توانید امکانات کامل ویرایش متن را در اختیار داشته باشید.

این معامله اهمیت پیشنهاد آپگرید رایگان ویندوز 10 را نشان می دهد که برای کاربران ویندوز 7 یا 8.1 قابل استفاده است. مدت زمان این پیشنهاد مشخص نیست اما شاید هم زمان با پیشنهاد ویندوز 10 تا جولای 2016 در دسترس باشد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر