;
coinex

نتیجه ی فاش شده از بنچمارک نکسوس 5X

نتیجه ی فاش شده از بنچمارک نکسوس 5X

همان طوری که همیشه مرسوم بوده با نزدیک شدن به معارفه ی رسمی یک گوشی، شایعات پیرامون آن روز به روز افزایش می یابد. دیروز بود که ما جزئیات برخی از مشخصات کلیدی نکسوس 5X را بر روی سایت آمازون مشاهده کردیم.  انتظار می رود که ساخته ی ال جی برای گوگل از تراشه ی اسنپدراگون 808 و پردازنده ی 6 هسته ای استفاده کند. رم 2 گیگابایتی و دوربین 12.3 مگاپیکسلی از جمله ویژگی هایی بودند که در آمازون به آنها اشاره شد. امروز اخباری منتشر شد که نکسوس 5X (که به آن bullhead  گفته می شود) تست GeekBench را پشت سر گذاشت.

اما این بنچمارک نتایج قابل توجهی را به همراه نداشت. گوشی در آزمایش تک هسته امتیاز 1000 و در آزمایش چند هسته امتیاز 2919 را بدست آورد. در مقایسه به گوشی گلکسی نوت 5 که در تک هسته امتیاز 1500 و در چند هسته امتیاز 4500 را بدست آورد بسیار ضعیف تر است. نکته ی جالب این است که LG G4 که از همین تراشه ی اسنپدراگون 808 بهره می برد نتایج بهتری نسبت به نکسوس 5X به جا گذاشته است. هر چند که مقدار رم دو گوشی با هم متفاوت  بوده و رم G4 بیشتر از نکسوس 5X است. این موضوع ما را به این باور نزدیک می کند که شاید مشکل اصلی بنچمارک نکسوس 5X اندروید 6.0 مارشمالو که بر روی آن نصب است باشد و به نظر می رسد که آخرین آپدیت سیستم عامل اندروید توسط گوگل، هنوز به اندازه ی کافی کارا نیست و احتیاج به بهینه سازی بیشتری دارد. در آخر به نظر می رسد که گوشی با رزولوشن متوسط 720p خواهد آمد.

همان طور که مطلع هستید این گوشی در کنار دیگر گوشی نکسوس که ساخت هوآوی است در 3 شنبه 7 مهر ماه در رویداد گوگل معرفی خواهد شد.

نتیجه ی فاش شده از بنچمارک نکسوس 5X

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر