;
coinex

تصاویری از پرچمدار ویندوزی مایکروسافت، لومیا 550، لو رفت

تصاویری از دو پرچمدار مایکروسافت چندین و چند بار در طول چند ماه گذشته به بیرون درز کرده است. به نظر می رسد که مایکروسافت تمرکز خود را روی لومیا 950 و 950XL - که دستگاه های ویندوز 10 موبایلی اش می باشد - گذاشته است.

تصاویری از دو پرچمدار مایکروسافت چندین و چند بار در طول چند ماه گذشته به بیرون درز کرده است. به نظر می رسد که مایکروسافت تمرکز خود را روی لومیا 950 و 950XL – که دستگاه های ویندوز 10 موبایلی اش می باشد – گذاشته است.

تصاویری از یک ارائه درونی مایکروسافت (که در صفحه فیس بوک آن ها یافت شد) باز هم زوایای جدیدی از این گوشی های هوشمندش را نشان می داد. مایکروسافت بنا دارد که هر دوی این دستگاه ها را در یک رویداد که در شهر نیویورک در 6 اکتبر برگزار می کند، در کنار سرفیس پرو 4 و مایکروسافت بند 2 خود، رونمایی کند.

به نظر می رسد که مایکروسافت برای متریال بازاریابی خودش، تمرکز خود را بیشتر بر روی ویژگی Windows Hello در ویندوز 10 موبایل بگذارد. Windows Hello به صاحبان لومیا 950 و 950XL اجازه خواهد داد که گوشی خود را توسط تصویر صورتشان آنلاک نمایند. این اسلاید های لو رفته همچنین از Microsoft Display Dock خبر می دهد که باعث بهره برداری از ویژگی Continuum خواهد شد که به وسیله این ویژگی، گوشی های هوشمندشان بیش از پیش شبیه به یک کامپیوتر عمل خواهد کرد.

در حالی که ماه آینده مایکروسافت تمرکز خود را بر روی پرچمدارانش گذاشته است، این احتمال وجود دارد که این شرکت یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه را نیز معرفی نماید. همچنین در این تصاویر لو رفته، یک لومیا 550 جدید با صفحه نمایشی 5 اینچی نیز به چشم می خورد که از پردازنده ای با سرعت کلاک 1 گیگاهرتز و دوربینی 5 مگاپیکسلی بهره می برد. این طرز شماره گذاری مایکروسافت برای این گوشی هوشمند نشان می دهد که این گوشی جاگزینی برای سری های لومیا 5xx و با هدف بازار گوشی های رده پایین، خواهد بود.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر