;
coinex

گلکسی تب E از طریق وایزون در آمریکا عرضه شد

گلکسی تب E از طریق وایزون در آمریکا عرضه شد

سامسونگ در ماه ژوئن، گلکسی تب E را معرفی کرد و حالا این تبلت از طریق شرکت ورایزون در آمریکا برای خرید موجود است. شرکت بزرگ ورایزون که در شمال آمریکا واقع است این تبلت را به قیمت 329.99 دلار به صورت نقدی و به مشتریان واجد شرایط به صورت اقساط ماهیانه 13.7 دلار (به مدت 24 ماه)، می فروشد.

گلکسی تب ای بر خلاف  گلکسی تب اس 2 که ماه گذشته در آمریکا منتشر شد، یک دستگاه رده بالا نیست. این دستگاه در ورایزون تحت عنوان “تبلت خانواده” معروف است چرا که دارای اندورید 5.1.1 لالی پاپ و یک حالت چند کاربره است که به اعضای خانواده اجازه می دهد تا پروفایل شخصی خود را راه اندازی کنند. همچنین شامل میان بر هایی برای Hulu و Netflix می باشد.

گلکسی تب E دارای ضخامت 8.5 میلی متری، وزن 490 گرمی و صفه نمایش 9.6 اینچی با رزولوشن 1280*800 است. این تبلت دارای پردازنده ی 4 هسته ای است، هر چند که سامسونگ نام تراشه ی به کار رفته در آن را اعلام نکرده است. از دیگر ویژگی های تب E می توان به دوربین پشت 5 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 2 مگا پیگسلی، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی با قابلیت ارتقا و باتری 7300 میلی آمپر ساعتی، اشاره کرد.

فروش تب E از  امروز به صورت اینترنتی در ورایزون و به صورت دستی در بعضی از فروشگاه ها آغاز شده است. نظر شما راجع به این تبلت میان رده چیست؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر