;
coinex

سامسونگ سعی دارد عرضه آیفون 6S اپل را در لندن به سقوط بکشاند

سامسونگ سعی دارد عرضه آیفون 6S اپل را در لندن به سقوط بکشاند

همانطور که احتمالا می دانید، اپل امروز آیفون 6S و آیفون 6S پلاس را در کشورهای مختلف در سراسر جهان عرضه کرد. مثل همیشه، طرفداران خارج از فروشگاه های خرده فروشی اپل جمع شده اند تا اولین کسانی باشند که آیفون های جدید را در اختیار می گیرند.

در این زمان، به نظر می رسد، سامسونگ احساس نیاز کرده تا به کاربران اپل (و به طور کلی کاربران گوشی های هوشمند) یادآوری کند که جایگزینی برای گوشی های آنها ارائه داده است. در این راستا، تعدادی از کارکنان خود را در صحنه فرستاد، تا رویداد عرضه آیفون 6S و آیفون 6S پلاس، در فروشگاه پرچمدار اپل، Regent Street در در شهر لندن انگلستان را به سقوط بکشانند. به بیان دقیق تر، کارکنان سامسونگ، پرچم هایی را حمل می کردند که در راستای ترویج گلکسی اس 6 اج پلاس، روی آن ها نوشته شده بود”  The iTch To Switch Got Bigger(خارش برای تغییر بزرگتر) “، همانطور که می دانید، این پرچمدار جدید سامسونگ، که در کنار نوت 5 به تازگی عرضه شده است، یک گوشی رده بالا با صفحه نمایش 5.7 اینچی می باشد، که هر دو طرف این صفحه نمایش، طراحی خمیده دارد.

ما فکر نمی کنیم هیچ یک از مشتریان آیفون که برای خرید آیفون 6S به فروشگاه پرچمداران آیفون در لندن می روند، با این حرکت سامسونگ تغییر عقیده دهند و یکی از پرچمداران سامسونگ را تهیه کنند، حتی احتمال اینکه به همچین کاری فکر هم بکنند، تفریبا صفر است. در هر صورت، همیشه دیدن اینکه سامسونگ برای مبارزه با اپل در تمام جبهه ها در تلاش است، سرگرم کننده می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر