;
coinex

برنامه جدید مایکروسافت برای iOS

برنامه جدید مایکروسافت برای  iOS

مایکروسافت در حال حاضر تعداد زیادی برنامه خوب اندرویدی، ایجاد کرده است و حالا زمان تسخیر iOS، فرا رسیده که آن هم بخشی از استراتژی تلفن همراه چند شاخه ای این شرکت می باشد. برنامه جدید مایکروسافت برای iOS با نام “invite” (دعوت کردن) اشاره به توانایی این اپلیکیشن برای برنامه ریزی و سازماندهی جلسات، دارد، در واقع چیزی است که افرادی که مشاغل دفتری دارند و مکررا نیاز به جلسه و قرار ملاقات دارند،قدردان آن می باشند.
روش کار با این برنامه بسیار ساده است، شما باید با ایمیل خود وارد سیستم شوید (سازگار با آفیس 365 می باشد، اما هر ایمیل دیگری نیز می توان استفاده کرد)، و شروع به ارسال زمان بندی پیشنهادی خود به شرکت کنندگان در آن جلسه یا ملاقات، می کنید. کسانی که این اپلیکیشن را دارند، این اطلاع رسانی را به عنوان نوتیفیکیشن برنامه invite و در صورتی که برنامه را نداشته باشند آن را به عنوان ایمیل دریافت می کنند. شرکت کنندگان پس از دریافت این اطلاعات و بررسی زمان بندی به صورت جداگانه، می توانند یک ملاقات با زمان بندی مناسب برای همه تنظیم کنند.
ملاقات تنظیم شده برای شرکت کنندگان فرستاده می شود، به طوری که آنها می توانند آن را به تقویم برنامه ریزی خود اضافه کنند، در حال حاضر برنامه invite برای پلت فرم ios در ایالات متحده و کانادا در دسترس است، اما می توانیم با اطمینان بگوییم که در آینده به گوشی های اندرویدی و ویندوزی هم می آید.

می توانند یک ملاقات با زمان بندی مناسب برای همه تنظیم کنند

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر