;
coinex

مشخصات سامسونگ گلکسی O7 با عبور از بنچمارک GFXBench مشخص شد

مشخصات سامسونگ گلکسی O7 با عبور از بنچمارک GFXBench مشخص شد

ماه های پیش شایعاتی به وجود آمد که حاکی از این بود که سامسونگ در حال کار کردن بر روی یک مدل از سری Galaxy Grand On و یک مدل از سری Galaxe Mega On می باشد. حالا مشخصات یکی از این دو گوشی که به نظر می رسد Mega On باشد، با عبور از بنچمارک GFXBench فاش شد که نشان دهنده ی  یک گوشی میان رده ی دیگر بود.

دستگاهی که به آن گلکسی O7 گفته می شود مدتی پیش در بنچمارک AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفته بود و مشخصات آن، با دستگاهی که مشخصات آن در GFXBnech گزارش شد یکسان بود. به نظر همه ی این ها حاکی از این است که ما شاهد یک گوشی عادی و میان رده خواهیم بود.

این گوشی دارای رزولوشن 720p خواهد بود و از تراشه ی اسنپدراگون 410 به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 306 بهره می برد. رم یک گیگا بایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از مشخصات حافظه ای آن می باشد. این بنچمارک هر دو صفحه نمایش 5 اینچی و 5.8 اینچی را گزارش کرده است و به نظر می رسد که دو مدل از یک خانواده را شاهد خواهیم بود. هر چند که گمانه زنی هایی وجود دارد که مدل کوچکتر Galaxy O5 خواهد بود.

در صورتی که در نهایت اندازه های گفته شده درست باشند، شاید به مذاق کاربران و دوستداران سامسونگ خوش نیاید، چرا که با توجه به موضع گیری قبلی شرکت نسبت به O7، شایعه شده بود که این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد داشت و این موضوع برایشان گیچ کننده خواهد بود. بدیهی است که نمی توان به این جنبه از نتیجه ی بنچمارک اطمینان کرد  اما احتمال این وجود دارد که سامسونگ در حال آماده کردن یک گوشی بزرگ در حجم زیاد باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر