;
coinex

گوشی Z3 سامسونگ با سیستم عامل تایزن، ساعت هوشمند Gear S2 را پشتیبانی می کند

گوشی Z3 سامسونگ با سیستم عامل تایزن، ساعت هوشمند Gear S2 را پشتیبانی می کند

ساعت هوشمند Gear S2 در حال حاضر هر دستگاهی که سیستم عامل اندروید 4.4 و یا بالاتر را نصب داشته باشد را پشتیبانی می کند. اما شرکت برنامه های بزرگتری را برای ساعت هوشمند جدیدش در نظر گرفته است. گزارش جدیدی وجود دارد که مدعی است این ساعت، گوشی هوشمند بعدی سامسونگ که مبتنی بر سیستم عامل تایزن می باشد را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ در حال کار کردن بر روی برنامه ی Gear Manager خود بر روی گوشی Z3 می باشد. این نرم افزار ظاهراً عملکرد خوب و با ثباتی خواهد داشت، هر چند که هیچ تضمینی وجود ندارد تا روز عرضه ی این دو دستگاه، برنامه آماده شود.

کمی عجیب است که محصولات پوشیدنی سامسونگ هنوز گوشی هایی که با تایزن کار می کنند را پشتیبانی نمی کنند. به نظر به کار گیری روشی برای همزمانی دو دستگاه، با توجه به اینکه هر دو ی آنها یک سیستم عامل دارند آسان به نظر می آید. ولی گویا این عمل بسیار مشکل تر از تصورات ما است و سامسونگ به دنبال راه کاری برای حل این مشکل است.

به نظر می رسد Z3مشخصات مناسب و خوبی داشته باشد. هر چند که احتمالاً در حد واندازه های یک گوشی پرچمدار نخواهد بود. انتظار می رود که این دستگاه دارای صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت تصویر 720p باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به پردازنده ی 4 هسته ای، رم 1.5 گیگابایتی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی، باتری 2600 میلی آمپر ساعتی و دوربین پشت و جلوی 8 و مگاپیکسلی، اشاره کرد. اگر سامسونگ بتواند این گوشی را در قیمت مناسب و امکان پشتیبانی از Gear S2 عرضه کند، می توان استقبال خوب کاربران از آن را پیش بینی کرد.

.

منبع: technobuffalo


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر