;
coinex

رندر های جدید لومیا 950 XL مایکروسافت ابعاد این گوشی را نشان می دهد

رندر های جدید لومیا 950 XL مایکروسافت ابعاد این گوشی را نشان می دهد
مشخصات گوشی های اعلام نشده لومیا 950 و لومیا 950 XL مایکروسافت خیلی محفوظ نمانده است. ما به لطف تصاویر و جزئیات مختلف به بیرون درز شده، اطلاعات بسیاری در مورد هر دو دستگاه، در اختیاز داریم و اگر شایعات فعلی درست باشد، این گوشی باید رسما در نیمه اول اکتبر (نیمه اول مهر)رونمایی شود.
قبل از اینکه مایکروسافت این دو گوشی های هوشمند را معرفی کند، ما هم اکنون می توانیم نگاه دیگری به لومیا 950 XL، که باید در میان این دو دستگاه جدید بزرگترین باشد، داشته باشیم. رندر هایی درز کرده اند که جزئیات ظاهری این گوشی را نمایان می کنند.
گفته می شود، لومیا 950 XL، طول 151.9میلی متری، عرض 78.4 میلی متری و ضخامت 7.8میلی متری (و یا 9.9 میلی متری در ضخیم ترین نقطه آن در قسمت برامدگی دوربین)، دارد و به ظاهرا مجهز به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 × 2560 پیکسل (Quad HD) می باشد.
انتظار می رود، این گوشی، قدرت پردازشی خود را از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 810 ، داشته باشد، همچنین دارای یک دوربین عقب 20 مگاپیکسلی PureView، یک دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و باتری 3300 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم، می باشد.
قطعا هر دو لومیای جدید مایکروسافت با ویندوز 10 موبایل راه اندازی خواهند شد، البته در حال حاضر زمان دقیقا عرضه آن را نمی دانیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر