;
coinex

گوشی هوشمند جدید موتورولا ، 2 DROID Turbo

در اواخر سال گذشته موتورولا DROID Turbo یکی از بهترین گوشی های اندرویدی بود که منتشر شد. با یک باتری عظیم 3900 میلی آمپری در داخل آن که موتورولا وعده عمر مفید 48 ساعته را برای آن داده بود. در واقع بعد از تست، این گوشی در لیست طول عمر باتری ها، در بالاترین قله آن قرار گرفت.

در اواخر سال گذشته موتورولا DROID Turbo یکی از بهترین گوشی های اندرویدی بود که منتشر شد. با یک باتری عظیم 3900 میلی آمپری در داخل آن که موتورولا وعده عمر مفید 48 ساعته را برای آن داده بود. در واقع بعد از تست، این گوشی در لیست طول عمر باتری ها، در بالاترین قله آن قرار گرفت.

صحبت هایی وجود دارد که موتورلا Moto X Force به عنوان نسخه ای از DROID Turbo 2 اعلام نشده است. یکی از ویژگی هایی که در مورد این دستگاه شایع شده است صفحه نمایش نشکن آن می باشد که مسلما نقطه قوتی در مورد فروش آن خواهد بود.

اگر Moto X Force به عنوان DROID Turbo 2 معرفی گردد، این پرچمدا بعدی DROID با یک نمایشگر P-OLED “نشکن” 5.43 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 وارد می شود. چیپست اسنپ دراگون 810 SoC که یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای و یک پردازنده گرافیکی Adreno 430 به همراه دارد، به این دستگاه قدرت می دهد. این گوشی 3 گیگا بایت رم به همراه 32 یا 64 گیگا بایت حافظه داخلی خواهد داشت. یک دوربین 21 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگا پیکسلی در جلو برای ارتباط از طریق ویدئو چت و گرفتن عکس های سلفی زینت بخش این گوشی است.

اگر این حدس درستی باشد، DROID Turbo 2 قدری ظرفیت باتری خود را هرس کرده است. باتری 3900 میلی آمپر در مدل قبلی تا 3750 میلی آمپر در این مدل پایین آمده است اما این لزوما به این معنی نیست که ذره ای از عمر این باتری کم می شود. موتورولا می تواند عمر این باتری را در نسل دوم بهینه سازی کند.

شایعه ای وجود دارد که می گوید، DROID Turbo 2 در 15 اکتبر (23 مهر) رونمایی و در همان روزها، یعنی 29 اکتبر (7 آبان) راه اندازی خواهد شد.

خبر جالب شاید این باشد که، DROID Turbo 2 اولین مدلی از DROID است که از طریق وب سایت موتو میکر (Moto Maker) در دسترس قرار خواهد گرفت. بر طبق همین خبر، کسانی که از طریق وب سایت مذکور خرید خود را انجام دهند قادر خواهند بود در یک بازه دوساله فقط برای یکبار بصورت رایگان گوشی خودشان را تعویض نمایند.

در آینده ای نزدیک خبرهای بیشتری درباره Moto X Force و Droid Turbo 2 خواهیم شنید. تا آن زمان کامتان را با این شایعات شیرین نگه دارید.

در آینده ای نزدیک خبرهای بیشتری درباره Moto X Force و Droid Turbo 2 خواهیم شنید. تا آن زمان کامتان را با این شایعات شیرین نگه دارید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر