;
coinex

سامسونگ هدست گیر جدید خود را به قیمت 99 دلار رونمایی کرد

سامسونگ هدست گیر جدید خود را به قیمت 99 دلار رونمایی کرد

در طول چند سال گذشته، آکیولس با همکاری سامسونگ، با هدف توسعه بهترین پلت فرم تلفن همراه واقعیت مجازی، به صورت تنگاتنگ کار کرده است، که نتیجه آن هدست گیر واقعیت مجازی (Gear VR)سامسونگ می باشد. در سپتامبر سال 2014، درست زمانی که سامسونگ گلکسی نوت ۴ و نوت اج را معرفی کرد، نسخه اول هدست واقعیت مجازی خود را نیز معرفی کرد. حدود یک سال از زمان انتشار هدست اصلی سامسونگ می گذرد و اکنون به نظر می رسد، مدل جدید آن برای سال 2015 آماده انتشار می باشد.

سامسونگ تکرار جدیدی از هدست گیر واقعیت مجازی خود را رونمایی کرد که به نظر می رسد، با تمام گوشی های پرچمدار سال 2015 این شرکت، سازگار است. در حالی که این هدست جدید ظاهرا مشابه مدل قبلی است، با این حال سامسونگ اعلام کرده است که این مدل، 22٪ سبک تر می باشد و برای پوشیدن بسیار راحت تر است. سامسونگ همچنین پیشرفت های گسترده ای به صفحه لمسی واقع در کنار این دستگاه افزوده است. این هدست جدید یک تجربه منحصر به فرد نیز برای Netflix، منحصرا برای هدست گیر واقعیت مجازی ارائه می دهد.

این هدست، در نوامبر 2015 (حوالی آبان) در ایالات متحده، در دسترس خواهد بود و از قرار معلوم به قیمت 99 دلار USD، در بخش خرده فروشی، به فروش می رسد. البته به صورت جهانی هم در دسترس واقع می شود، اگر چه جزئیات آن مورد بحث قرار نگرفته است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر