;
coinex

5 عدد از بهترین بازی های اندرویدی VR که از کارت بورد گوگل پشتیبانی می کنند

غول های تکنولوژی توجه خود را به پروژه های واقیت مجازی (VR) معطوف کرده اند. قسمتهای مختلف این تکنولوژی نوظهور، در حال گذراندن سیر تکاملی خود، برای علاقمندان به سرگرمی های خانگی هستند.  کارت بورد (Cardboard) گوگل ممکن است تاثیر گذارترین پروژه واقعیت مجازی نباشد. اما بر خلاف پروژه مورفیوس (Morpheus) سونی، Oculus Rift، و HTC Vive، آن یک دستگاه ارزان می باشد که به هیچ وجه به کامپیوتری قوی و بسیار گرانقیمت نیاز ندارد. علاوه بر این، در حالی که همه پروژه های بزرگ VR برای ورود به بازارهای جهانی در سال 2016 برنامه ریزی شده اند. Cardboard در حال حاضر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

غول های تکنولوژی توجه خود را به پروژه های واقیت مجازی (VR) معطوف کرده اند. قسمتهای مختلف این تکنولوژی نوظهور، در حال گذراندن سیر تکاملی خود، برای علاقمندان به سرگرمی های خانگی هستند.

کارت بورد (Cardboard) گوگل ممکن است تاثیر گذارترین پروژه واقعیت مجازی نباشد. اما بر خلاف پروژه مورفیوس (Morpheus) سونی، Oculus Rift، و HTC Vive، آن یک دستگاه ارزان می باشد که به هیچ وجه به کامپیوتری قوی و بسیار گرانقیمت نیاز ندارد. علاوه بر این، در حالی که همه پروژه های بزرگ VR برای ورود به بازارهای جهانی در سال 2016 برنامه ریزی شده اند. Cardboard در حال حاضر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر شما در حال حاضر یک گوشی اندرویدی دارید، برای گرفتن Cardboard گوگل، تنها نیازمند صرف 20 دلار خواهید بود تا بتوانید یک هدست به آن مونتاژ کنید. هنگامی که هدست Cardboard شما آماده شد، این 5 بازی برتر بازی های VR برای اندروید را از دست ندهید.

.

1. !Caaaaardboard ، قیمت: 1.99 دلار 

1. !Caaaaardboard ، قیمت: 1.99 دلار

.

2. WAA! VR ، قیمت: 1.15 دلار

2. WAA! VR ، قیمت: 1.15 دلار

.

3. Lamper Cardboard: First Flight ، قیمت: — (رایگان)

3. Lamper Cardboard: First Flight ، قیمت: --- (رایگان)

.

4. Proton Pulse ، قیمت: 1.99 دلار

4. Proton Pulse ، قیمت: 1.99 دلار

.

5. Vanguard V ، قیمت: — (رایگان)

5. Vanguard V ، قیمت: --- (رایگان)

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر