;
coinex

فبلت فول اچ دی دوجی، با بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت فقط به قیمت 140 دلار

فبلت فول اچ دی با بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت فقط به قیمت 140 دلار

مبلغ 140 دلار وجه قابل ملاحظه ای برای بسیاری از گوشی های هوشمند جهان امروزی نیست. مخصوصا اگر ترجیح دهید که آخرین و بهترین مدل های گوشی را در اختیار داشته باشید. شرکت چینی دوجی (Doogee) آیین نامه ای را منتشر کرد، ارائه دریاچه ای از گوشی ها با امکانات قوی در سال 2015 و مقرون به صرفه بودن آنها، این شرکت گوشی هوشمند F5 جدیدخود را در قالب یک پردازشگر هشت هسته ای، نمایشگر 1080p، اسکنر اثر انگشت و یک قاب فلزی آبگونه، با قیمت فقط 139.99 دلار عرضه کرد.

اگر شما به بازار گوشی های هوشمند جدید وارد شده، مثل گلکسی Note5 یا آیفون 6S، نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که شروع قیمت آنها صدها دلار بیشتر از این مقدار است. درحالی که دوجی قطعا می داند که در رقابتهای جهانی ممکن است به پای سامسونگ و یا اپل نرسد، اما به مبارزه طلبیدن او در این بازار شلوغ، زیبا به نظر می رسد.

F5 یکی از آخرین مدل های دوجی است و از نظر مشخصات فنی یکی از بهترین های آن می باشد.  این دستگاه یک نمایشگر IPS 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در  1920 پیکسل، چیپ 64 بیتی MTK6753 مدیا تک، 3گیگا بایت رم سالم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی، را تنها با قیمتی معادل با هزینه ماهیانه صورتحساب قهوه شما، ارائه می دهد.

در پشت گوشی و بالای اسکنر اثر انگشت، یک دوربین 13 مگا پیکسلی و در جلوی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرارداده شده است. دارای قابلیت 4G LTE برای مرور وب و دانلود، و همچنین گزینه های اتصال معمول مانند بلوتوث 4.0 و GPS می باشد. پلت فرمهوشمند آن هم، وابسته به اندروید 5.1 است.

به نظر می رسد که این یک معامله شیرین برای گوشی های هوشمند با طراحی ظریف باشد و درک کردن این موضوع بسیار سخت که چگونه یک شرکت می تواند با حداقل هزینه و نرخ ثابت، حمل و نقل رایگان دستگاه خوبی ارائه دهد.

این گوشی از 30 سپتامبر عرضه خواهد شد و از دو حال خارج نخواهد بود یا باید منتظر شکوفایی یک برند جدید در عرصه گوشی های هوشمند باشیم و یا برای خرید گوشی های خوب و کارآمد  با دقت بیشتری وارد میدان گردیم. باید صبر کرد و دید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر