;
coinex

ال جی لپ تاپ ویندوز 10 خود، را منتشر کرد

ال جی لپ تاپ ویندوز 10 خود، را منتشر کرد

امروز یک سری جدید از لپ تاپ نسخه مایکروسافت Signature، توسط ال جی، یک رقیب جدید در بازار ویندوز، منتشر شده است، نام نسخه منتشر شده گرم اواترا ( Gram Ultra)، می باشد که در آن سه مدل مختلف برای کاربران آمریکایی از طریق فروشگاه های خرده فروشی مایکروسافت و آمازون در دسترس است.
ویژگی اصلی که ما انتظار دیدن آن را در لپ تاپ های جدید داریم، اجرای جدیدترین سیستم عامل شگفت آور مایکروسافت است. در حالی که گرم فاقد صفحه نمایش لمسی و یا یک دوربین RealSense برای استفاده از قابلیت های لمسی ویندوز 10 می باشد، با این حال با ارائه ویژگی های لپ تاپ های کلاسیک سعی در آزمایش ویندوز 10 دارد.
قاب آن در ابعاد جمع و جورساخته شده، یک نمایشگر ۱۰۸۰ ips ، هشت گیگ رم ddr3l sdram و ۱۲۸ گیگ هارد ssd برای مدل پایه در نظر گرفته شده و طراحی سفید برفی و آلیاژ منیزم سطح آن را پوشانده است. در واقع به نظر می آید، این دستگاه با الهام از مک بوک ایر طراحی شده است، بخصوص که صفحه ای بزرگتر از ۱۳ اینچ ندارد.
نام ‘گرم’ را می توان با وزن نسبتا کم این لپ تاپ مرتبط دانست. وزن دستگاه 980 گرم است، که سبک تر از مک بوک ایر 11 اینچی اپل می باشد. با این حال، گزارش شده است که این لپ تاپ مشکل نرمی قاب دارد.
توجه داشته باشید که LG، برای قدرت پردازشی لپ تاپ خودتصمیم به استفاده از نسل پنجم چیپ ست اینتل برادول  گرفته است، که بنا بر گزارشات تاثیر منفی بر عمر باتری و به طور کلی عملکرد آن داشته، این لپ تاپ در طول آزمایش 7.5 ساعته شکست خورد، در واقع حذف آخرین تراشه های Skylake اینتل ناامید کننده بود.
گرم در مدل های i5 و i7 ، با شروع قیمت  899.99 دلار موجود است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر