;
coinex

وان پلاس قصد دارد تا گوشی جدیدی را در اکتبر عرضه کند

وان پلاس قصد دارد تا گوشی جدیدی را در اکتبر عرضه کند

شنیده هایی وجود دارد که حاکی از این است وان پلاس در نظر دارد که دومین گوشی هوشمند خود را در امسال عرضه کند. اخبار درز شده و شایعات نشان می دهند که این گوشی از لحاظ سخت افزاری قدری کمتر از یک پرچمدار خواهد بود اما طراحی درخشان تری دارد و به نظر مناسب کسانی است که زیبایی گوشی اهمیت ویژه ای برایشان دارد.

 درز اطلاعات از منابع یکی از شرکت های شریک وان پلاس، نشانگر این است که  گوشی لقب وان پلاس X را یدک می کشد و به جای جمع آوری سخت افزار متوسط، ویژگی های پرچمدار قبلی را خواهد داشت. همچنین با توجه به این شایعات به نظر می رسد که وان پلاس  X دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و در دسته ی فبلت ها قرار می گیرد. پردازنده ی به کار رفته در آن هم احتمالاً اسنپدراگون 801 خواهد بود.

از لحاظ طراحی، این گوشی با آنچه که قبلاً دیده ایم متفاوت خواهد بود. وان پلاس 2 قدری شبیه نمونه ی قبلی اش بود اما وان پلاس X این روند را خواهد شکست. رندر ها، نشان دهنده ی این هستند که گوشی احتمالاً دارای بدنه ی صاف فلزی خواهد بود.  و سنسور اثر انگشت آن بر خلاف وان پلاس 2 که در جلوی گوشی وجود داشت، به پشت گوشی و در کنار دوربین منتقل شده است.

گوشی وان پلاس X احتمالاً در اکتبر عرضه خواهد شد و قیمت شایعه ی شده ی آن 259 دلار خواهد بود که به نظر جذاب می رسد. این گوشی یا به راحتی در دسترس قرار خواهد گرفت ویا از طریق سیستم های ناخوشیاند دعوتنامه ای که هنوز هم مشخص نیستند به چه نحوه ای خواهد بود، عرضه خواهد شد. ولی پیش بینی می شود که مانند دیگر دستگاه های وان پلاس از طریق دعوتنامه ها عرضه شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر