;
coinex

شیائومی وانمود کرد “بهترین” است

تولید گوشی های هوشمند رقابتی ترین صنعت در جهان است، و سازندگان تلفن سعی در استفاده از هر فرصت کمی برای به دست آوردن سهم بازار بیشتر نسبت رقیبان خود، دارند. یکی از ابزارهایی که برای کسب برتری در بین شرکت های الکترونیکی وجود دارد، لاف زدن است.

گزارش شده است که شرکت بلند پرواز شیائومی برای نقض قوانین تازه تصویب شده چین، مبنی بر اینکه استفاده از عبارت عالی در تبلیغات ممنوع می باشد، تحت بررسی است. شرکت های فعال در چین دیگر نمی توانند ادعا کنند که دستگاه های آنها “بهترین” و یا “پیشرفته ترین” است. شیائومی دقیقا مرتکب همین قانون شکنی شده است،و خشم تنظیم کننده رقابت در کشور چین را بر انگیخته است.

ظاهرا، تنظیم کننده ها نه تنها بر اغراق تصادفی شیائومی بر روی محصولات خود، تاکید داشته اند، بلکه نگران این بودند که مصرف کنندگان ممکن است به این باور برسند که تلفن های شیائومی واقعا از ویژگی های فریب دهنده”پادشاه صفحه نمایش” برخوردارند.
شیائومی این روز ها، با به نمایش کشیدن رویدادهای راه اندازی ممکن است این باور را ایجاد کند که تکینگی جدید را به تازگی ایجاد کرده، در صورتی که واقعیت این است که، اتفاقی کاملا معمولی با کمی زرق و برق رخ داده است.
سازندگان تلفن انگیزه ای قوی برای استفاده از صفات عالی حتی برای ویژگی های معمولی و کوچک دارند، ولی شاید بتوان گفت گاهی اعتماد به نفس را با شایستگی اشتباه می گیریم. این شرکت که سودای تبدیل شدن به اپل را در سر می پروراند، رویداد انتشار خود را با کلماتی مانند “جادویی” و “شگفت انگیز” به اتفاقی مضحک کشاند. به راحتی، نمی توان واژه”جادویی” را معیار دانست، به طور مثال هیچ کس نمی تواند ادعا کند که اپل الفاظ فریبکارانه استفاده می کند. البته گاهی هم این طور رجز خوانی ها کاملا نتیجه عکس دارد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر