;
coinex

جزئیات درون باکس گوشی های نکسوس ۵ایکس و نکسوس ۶پی

گوشی های نکسوس. جزئیات درون باکس گوشی های نکسوس ۵ایکس و نکسوس ۶پی

در نهایت مدل های جدید نکسوس ۵ایکس (Nexus 5X) و نکسوس ۶پی (Nexus 6P) هم اکنون رسمی شدند و این یعنی صفحات پشتیبانی کننده از آنها در گوگل هم اکنون در دسترس هستند.

چیزهایی که این صفحات ارائه می دهند، اطلاعات شسته رفته ای درباره ی اینکه این گوشی های جدید نکسوس چگونه فرستاده می شوند و اینکه خریداران در باکس های خرده فروشی نهایی چه چیزی را دریافت خواهند کرد.

به خاطر داشته باشید که پیش خرید این گوشی ها هم اکنون قابل دسترس می باشد، اما زمان ارسال آنها به اوایل نوامبر موکول می شود.

در نهایت پس از انتظار طولانی مدت در اینجا لیستی رسمی از آنچه که در این باکس به همراه گوشی دریافت می کنید را آورده ایم:

۱. گوشی نکسوس

۲. یو اس بی نوع C به کابل نوع C

۳. شارژر ۱۵ واتی (۵ولت/۳آمپر) یو اس بی نوع C

۴. ابزاری برای خارج کردن سیم کارت

۵. راهنمای شروع سریع

۶. اطلاعات امنیتی و گارانتی

خبری که قابل توجه است، این است که به همراه نکسوس ۵ایکس یک یو اس بی نوع C به کابل نوع C هم دریافت می کنید، این یعنی برای اکثر مردم هیچ راهی برای اتصال گوشی هایشان به کامپیوتر با استفاده از یک پورت یو اس بی به منظور همگام سازی ندارند که این یک بدشانسی به حساب می آید و به این معنی است که لازم است اکثر ما یک کابل مجزا برای اتصال به یک گوشی یو اس بی نوع C به دسکتاپ یا لپ تاپمان خریداری کنیم.

گوشی نکسوس ۶پی دارای هر دو کابل یو اس بی نوع C به نوع C و یو اس بی نوع C  به نوع A می باشد و بنابراین در استفاده از این گوشی از خانواده ی نکسوس ۲۰۱۵ به مشکلی بر نخواهیم خورد.

ما همچنین شاهد یک شارژر قدرتمند ۱۵ واتی هم در این جعبه می باشیم. گوگل به طور رسمی تایید کرد که نکسوس ۶پی تنها در مدت زمان ۹۷ دقیقه یا ۱ ساعت و نیم به طور کامل از صفر تا صد شارژ می شود و ۴۵ دقیقه ی اول هم به صورت خیلی سریع می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر