;
coinex

گوشی میان رده ی لومیا 550 به همراه فلشی برای دوربین جلو خواهد آمد

گوشی میان رده ی لومیا 550 به همراه فلشی برای دوربین جلو خواهد آمد

در توییتی که توسط Even Blass منتشر شده یک رندر از لومیا 550 نشان داده شد. فعلاً مشخص نیست که این دستگاه در رویداد مایکروسافت که در در 6 اکتبر در نیویورک برگزار می شود،پرده برداری خواهد شد یا نه. در واقع در این رویدا ما انتظار رونمایی از مایکروسافت لومیا 950 و لومیا 950XL را داریم. این در حالی است که هر دوی این مدلها، دستگاه های سطح بالایی هستند ولی لومیا 550 میان رده خواهد بود.
تا قبل از این هم عکس هایی از لومیا 550 دیده شده بود، اما این رندر جدید مطالب بیشتری را راجع به این دستگاه باز گو می کند. گوشی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی و رزولوشن 1280*720 می باشد و با تراکم پیکسلی 312 پیکسل بر اینچ کار می کند. در حالی که چنین چیزی تایید نشده است اما انتظار داریم که تامین قدرت پردازشی گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 210 تامین شود که این تراشه شامل پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.1 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 304 می باشد. رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایت با قابلیت توسعه از مشخصات حافظه ای گوشی می باشد.
دوربین پشت 5 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی گرفتن و ویدئو چت است 2 مگاپیکسلی خواهد بود. نکته قابل توجه راجع به دوربین جلوی آن این است که درای فلش برای افزایش کیفیت عکس سلفی می باشد. باتری 1905 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل ویندوز 10 موبایل و پشتیبانی از فناوری 4G LTE از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد. گوشی در رنگ های سفید براق و مشکی ارائه خواهد شد. راجع به قیمت لومیا 550 در حال حاضر گمانه زنی هایی وجود ندارد.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر