;
coinex

گوشی وان پلاس X از تراشه ی اسنپدراگون 801 بهره می برد

گوشی وان پلاس X از تراشه ی اسنپدراگون 801 بهره می برد

دومین گوشی وان پلاس در سال 2015 انتظار می رود که به زودی عرضه شود. در حال حاضر این گوشی لقب وان پلاس X را یدک می کشد. بعضی آن را وان پلاس Mini می نامند و انتظار می رود که صفحه نمایش کوچک تر و مشخصات نه چندان قدرتمند داشته باشد. یکی از بنیان گذاران وان پلاس چندی پیش اعلام کرد که هدف ساخت این گوشی بیشتر برای کسانی است که به طراحی زیبا و مد نسبت به سخت افزار قدرتمند و با مشخصات بالا، بیشتر اهمیت می دهند. چندی پیش رندر های گوشی نشان گر دوربین دو گانه به همراه یک سنسور اثر انگشت در پشت گوشی بود. شایعات اخیر حاکی از این است که این گوشی، قیمت مناسب و معقول 249 دلار خواهد داشت.

دیگر شایعاتی که پیرامون مشخصات این گوشی وجود دارد شامل صفحه نمایش 5 اینچی و تراشه ی اسنپدراگون 801 می باشد. دقت کنید که تراشه 801 در این گوشی استفاده خواهدشد و نه تراشه ی پر حرف و حدیث 810، که دارای پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 330 می باشد. با نگاهی به تاریخچه ی این تراشه می بینیم که در ساخت گوشی های سامسونگ گلکسی اس 5، اچ تی سی وان M8 و بلک بری Passport از آن استفاده شده است. شایعات اولیه از به کار گیری تراشه ی قدرتمندی همچون MT-6795T مدیا تک سخن می گفتند و این نمونه ی اولیه در AnTuTu بنچمارک نمره ی 54311 را ثبت کرد که این نتیجه شباهتی به یک گوشی مد و فشن نداشت.

بنا به گزارشات جدید، وان پلاس X در این ماه می تواند پرده برداری شود. ارائه ی یک گوشی وان پلاس برای آن دسته از کسانی که خیلی به مشخصات سخت افزاری توجه نمی کنند می تواند فروش خوبی را در فصل تعطیلات رقم بزند و مورد توجه هر پسر یا دختری که به فشن و مد علاقه دارد، قرار گیرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر