;
coinex

فروش اپل واچ از اواخر این ماه در فروشگاه تارگت شروع می شود

فروش اپل واچ از اواخر این ماه در فروشگاه تارگت شروع می شود

فروشگاه تارگت(Target) دقیقا به عنوان یک فروشگاه طلا و جواهر شناخته شده نیست. با این حال، از 18 اکتبر (26 مهر)، شروع به فروش مدل های مختلف اپل واچ اسپورت و اپل واچ از سایت Target.com خواهد کرد. دقیقا یک هفته بعد، این ساعت در تمام 1800 شعبه تارگت، وجود خواهد داشت.

این فروشگاه 20 مدل در هر دو اندازه 38 میلی متری و 42 میلی متری، از قیمت 349 دلار تا 599 دلار به فروش می رساند. همانطور که می بینید، قیمت بالاتری از مدل های اپل واچ، مثلا به قیمت 17000 دلار، در لیست تارگت وجود ندارد. خرده فروش هایی که آی پاد، آی فون و آیپد شرکت اپل، را نیز به فروش می رسانند، فروش نسخه 17000 دلاری را هم در اختیار دارند، که تارگت در این زمینه شناخته شده نیست.
این خرده فروش در اخبار راجع به تخفیف صحبت نکرده است، ولی کسانی که با استفاده از کارت اعتباری در خانه خرید می کنند، به طور معمول 5٪ تخفیف برای تمام خریدها دریافت می کنند. که این درصد می تواند برای خریداران مدل های مختلف اپل واچ تقریبا 30 دلار بسته به مدل خریداری، کسر شود.
در همین حال، هوبرت جولی، مدیر عامل شرکت بست بای (Best Buy) می گوید که به لطف افزایش تقاضا، برنامه اجرای اولیه فروش برای اپل واچ، در حال افزایش است. گفتنی است که در ماه آگوست، بست بای اولین خرده فروش غیر اپلی بود که اپل واچ را عرضه کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر