;
coinex

سرفیس پرو ۴ احتمالا در دو اندازه در دسترس قرار می گیرد

سرفیس پرو ۴. سرفیس پرو ۴ احتمالا در دو اندازه در دسترس قرار می گیرد

در حال حاضر که اپل آیپد پرو به کاربران iOS این امکان را می دهد که یک تبلت با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی را در اختیار داشته باشند، شایعه شده که مایکروسافت هم می خواهد یک صفحه نمایش بزرگتر برای سرفیس پرو ۴ در نظر بگیرد. انتظار می رود که پشت بند تبلت بسیار مشهور سرفیس پرو ۳، قابل ستایش ترین محصول موبایل مایکروسافت در ۶ اکتبر در نیویورک رونمایی شود. در همان زمان، ما احتمالا رونمایی از لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰ ایکس ال و مایکروسافت بند ۲ را نیز شاهد خواهیم بود.

حدس و گمان هایی در حال حاضر هست که مبنی بر این موضوع می باشد که مایکروسافت یک تبلت ۱۲ اینچی مانند سرفیس پرو ۳ اخیر، و یک تبلت بزرگ با صفحه نمایش ۱۴ اینچی و کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی که با تراکم پیکسل ۱۸۵ پیکسل در اینچ کار می کند، ارائه خواهد داد. صحبت هایی راجع به این قضیه هم وجود دارد که مایکروسافت از تراشه ی جدید اسکای لیک کور (Skylake Core) از اینتل استفاده خواهد کرد. تا ۱۶ گیگا بایت رم به همراه ذخیره سازی بومی که تا ۵۰۰ گیگا بایت را اجرا می کند، در دسترس خواهد بود. سیستم عامل ویندوز ۱۰ بر روی آن پیش نصب می شود.

بنا به گفته ی کسانی که به برنامه های مایکروسافت آشنایی دارند، این شرکت نخواسته که تولید انبوه از مدل سرفیس پرو ۳ داشته باشد، بنابراین این سرفیس پرو ۴ اساسا باید شبیه به همان مدل قبلی خود باشد. Brian Halls بیان کرده است که نسل بعدی این سرفیس پرو با لوازم جانبی سرفیس پرو ۳ سازگار خواهد بود، یعنی که داک و پوشش کیبوردی از مدل حاضر بر روی سرفیس پرو ۴ هم قابل استفاده خواهد بود. احتمالا برای این تبلت جدید شاهد یک تایپ کاور بهبود یافته باشیم که در روز سه شنبه با ویژگی های جدیدی نشان داده می شود.

علاوه بر این، احتمالا یک قلم استایلوس جدید هم می بینیم. با توجه به اینکه مرورگر جدید مایکروسافت اج (Microsoft Edge) بر روی ویندوز ۱۰ دستورالعمل هایی دارد که از دست خط استفاده می کند، یک قلم استایلوس جدید برای این سرفیس پرو ۴ ضروری به نظر می رسد.

مایکروسافت یک نوار فوق العاده بالا با این مدل سرفیس پرو ۳ برپا کرده که پیش افتادن از آن در مدل سرفیس پرو ۴ را سخت می کند. اما در حال حاضر که اپل یک رقیب آیپدی برای سری سرفیس پرو دارد، این غول نرم افزاری نمی تواند حتی یک ثاینه بازار تبلت های رده بالا را جدی نگیرد و شل کند. نتایج حاصل از این کار سخت در همین سه شنبه به نمایش کشیده می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر