;
coinex

اطلاعات نشان می دهد که ماه گذشته اندروید سهم بازار جهانی بیشتری نسبت به سیستم عامل iOS داشته است

اطلاعات نشان می دهد که ماه گذشته اندروید سهم بازار جهانی بیشتری نسبت به سیستم عامل iOS  داشته است

به دنبال ردیابی ترافیک وب تلفن همراه، مرکز Netmarketshare سهم بازار را برای سیستم عامل های تلفن همراه محاسبه کرد.

بر اساس این داده ها، از ماه گذشته، اندروید قادر به گسترش فاصله خود با iOS در سطح جهانی بوده است. با توجه به اینکه آی فون 6S و آی فون 6Sپلاس اپل تا 25 سپتامبر عرضه نشدند، یک قسمت خیلی کوچک از داده ها به این گوشی های تازه عرضه شده اختصاص داده شده است. تا زمانی که این آمار برای این ماه منتشر می شوند، این مدل های جدید اثر زیادی بر نتایج ندارد.
با توجه به آمار منتشر شده از مرکز Netmarketshare، در ماه گذشته سهم بازار جهانی اندروید 53.54٪ بود که بیشتر از 52.14 ٪ ماه آگوست می باشد. در آغاز امسال، این پلت فرم ، 47.45 درصد از بازار گوشی های هوشمند در سراسر جهان را قبضه کرده بود و همانطور که می بینید تا ماه گذشته، سیر صعودی داشته است.
از ماه آوریل تا کنون برای IOS، سپتامبر بدترین ماه بوده است. اپل ماه سپتامبر را با 38.58٪ از گوشی های هوشمند جهانی به پایان رساند. که از ماه قبل آن که 40.82 درصد بود کمتر می باشد.
ویندوز فون هم بازار را در ماه سپتامبر از دست داد. سهم بازار گوشی های که از سیستم عامل تلفن همراه مایکروسافت استفاده می کنند از 2.60٪ ماه آگوشست به 2.48٪ ماه سپتامبر کاهش یافته است. انتظار می رود سیستم عامل ویندوز 10 موبایل جدید در این فصل منتشر شود و احتمالا بتواند تغییری در این آمارو ارقان به نفع ویندوزفون اعمال کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر