;
coinex

تراشه اسنپ دراگون 810 در اکسپریا Z5 کامپکت با گرم شدن بیش از حد باعث عرق کردن دست کاربر می شود

تراشه اسنپ دراگون 810 در اکسپریا Z5 کامپکت با گرم شدن بیش از حد باعث عرق کردن دست کاربر می شود

با توجه به اینکه مسئله گرم شدن بیش از حد سونی اکسپریا Z3 + و سونی اکسپریا Z4، همچنین با وجود هشدارهایی که بر روی صفحه نمایش Z4 قبل از خاموش شدن آن، نشان داده می شود، باعث تعجب است که چرا سونی دوباره از تراشه اسنپ دراگون 810 در سونی اکسپریا Z5 ، سونی اکسپریا Z5 کامپکت و سونی اکسپریا Z5 پرمیوم استفاده کرده است.

در طراحی سونی اکسپریا Z5 پرمیوم، لوله های انتقال حرارت دوگانه مشهود است و همچنین به منظور حفظ دمای رو به افزایش، به طور مستقیم، یک خمیر و عایق حرارتی روی چیپ بکار رفته است. با فرض این که تولید کننده این موارد را برای هر سه مدل اعمال کرده باشد، باز هم ظاهرا از گوشی های خریداران حفاظت کافی نمی کند.
گزارش امروز از چین می گوید که سونی اکسپریا Z5 کامپکت در حال اجرا، بسیار داغ می شود. هنگامی که درجه حرارت رو به افزایش می گراید، صفحه نمایش شروع به کند شدن می کند و در ثبت ورودی های لمسی تاخیر ایجاد می شود. در در برخی موارد، لمس اصلا اعمال نمی شود. برخی از کاربران می گویند که راه اندازی مجدد گوشی هم همیشه مشکل را حل نمی کند.
سونی می تواند به روز رسانی، ارسال کند، اما همه آن چه که باید انجام دهد این است که جریان چیپ ست را به منظور پایین آوردن درجه حرارت کنترل کند، با این حال، ممکن است، این روش، تنها یک راه حل کوتاه مدت باشد. تولید کنندگانی که تصمیم گرفتن از تراشه اسنپ دراگون 808 با پردازنده هگزا هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 418 استفاده کنند، مثل LG، ظاهرا کار درستی کرده اند. LG حتی این تراشه را در هیولا چند رسانه ای جدید خود، LG V10 نیز آورده است. شرکت بلک بری هم برای کوشی Priv کشویی خود از چیپ ست اسنپ دراگون 808 به جای پردازنده اسنپ دراگون 810 استفاده کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر