;
coinex

Zenwatch 2 ایسوز ، فقط با قیمت 149 دلار در گوگل استور

در حالی که همه کسانی که در صنعت ساعت های هوشمند در تلاش برای در دسترس قرار دادن آخرین و بالاترین گزینه ها هستند، با چرم های خوب و جعبه های فانتزی و نمایشگرهای دایره ای شکل، ایسوز بی سروصدا و به آرامی گزینه های مقرون به صرفه ای را برای ورود به بازار ساعت های هوشمند رو می کند.

زِن واچ 2 (Zenwatch 2) ایسوز، در حال حاضر فقط از طریق گوگل استور با قیمت 149 دلار در دسترس می باشد. فروش آن دقیقا از 29 سپتامبر (7 مهر)، مدت کوتاهی پس از رویداد گوگل، آغاز گردید.

Zenwatch 2 شامل یک پوشش شیشه ای منحنی شکل، در دو سایز 49 میلیمتر و 45 میلیمتر می باشد. نمایشگر آن یک صفحه AMOLED مربع شکل است، اما شیشه منحنی روی آن باعث می شود که شکیل تر بر روی مچ دست بنشیند.

هر دو مدل این اسمارت واچ، با بند آبی یا آبی کمرنگ، پردازنده اسنپ دراگون 400، 4 گیگا بایت حافظه داخلی، 512 مگا بایت رم و باتری هایی که در اندازه 49 میلیمتری آن 400 میلی آمپر و در اندازه 45 میلیمتری آن 300 میلی آمپر است، استاندارد IP67 ضد آب و گرد و غبار، بلوتوث 4.1، WiFi و سیستم عامل Android Wear به بازار وارد شدند. مشخصات قابل توجه ای نیستند اما تمام اینها فقط با قیمت 149 دلار عرضه می شوند و مطمئنا با این حرف موافق هستید که برای در دست گرفتن بازار باید مشخصات خوب با قیمتی مناسب عرضه کرد.

.

منبع: droid-life


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر