;
coinex

مکان هایی که جذبه عکس اینستاگرامی دارند

مکان هایی که جذبه عکس اینستاگرامی دارند

بعضی از مکان های خاص به وضوح برای گرفتن عکس های اینستاگرامی جذبه دارند. آیا می دانید بین این مکان ها محبوب ترین آنها، کدام می باشند؟

سایت گردشگری Busbud برای یافتن آنها، یک تحقیق میدانی انجام داده است. این سایت به تازگی نقشه ی تعاملی را منتشر کرده  که نشان دهنده محبوب ترین مکان ها هم در ایالات متحده و هم در کانادا می باشد، البته لزوما جاهایی نیست که انتظارش را دارید. شاید دیزنی لند در کالیفرنیا مکانی باشد که انتظار دارید در این نقشه موجود باشد ولی شاید ندانید که دالی وود (Dollywood) در تنسی بیشترین توجه را داشته است.
این داده ها همچنین مکان هایی را که عکاسان را برای عکس گرفتن اغوا می کند، نشان می دهد. شاید خیلی عجیب نباشد که پارک ها در ایالات متحده برای عکس گرفتن جاذبه دارند، اما قطعا انتظار نمی رود که wineries و vineyards هم از این دست مکان ها باشند. در مورد کانادایی ها باید گفت که آنها، مایل به مکان های تاریخی هستند. البته این مطالب یک اطلاعات پلاگین نه چندان ظریف برای برای خدمات بلیط یابی سایت توریستی Busbud می باشد، اما با این حال ممکن است زمانی که شما به این مکان ها سفر کرده و با اقلیم آن نا آشنایید، با استفاده از این اطلاعات از مکان های با جاذبیت بیشتر بازدید کنید. شاید بد نباشد این اطلاعات در مورد کشور ایران هم موجود باشد، شاید بهترین مکان ها، مناطق تاریخی است که کشورمان غنی از آن است.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر