;
coinex

شایعات بیشتری درباره ی وان پلاس مینی به گوش می رسد

وان پلاس مینی. بعضی از این شایعات به این اشاره می کنند که این گوشی از همان صفحه نمایشی که در گوشی شیائومی می ۴سی (Xiaomi Mi 4c) به کار رفته است

چند روز پیش نتایج بنچمارک انتوتو متعلق به دستگاهی به نام وان پلاس مینی (OnePlus mini)، به ما درک خوبی از مشخصات این گوشی داد. به ویژه اینکه گفته شد که احتمالا این گوشی یک صفحه نمایش با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی که اندازه ی آن مشخص نیست، یک تراشه ی ۸ هسته ای مدیاتک (MediaTek MT6795T one) با سرعت کلاک ۲.۲ گیگا هرتز ، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و همچنین دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی را به نمایش می گذارد.

گفته می شود که این دستگاه در این بنچمارک، امتیاز ۵۴۳۱۱ را به دست اورده که امتیاز بدی هم نیست.

امروز ما یک سری شایعات جدید درباره ی این گوشی به گوشمان رسید. بعضی از این شایعات به این اشاره می کنند که این گوشی از همان صفحه نمایشی که در گوشی شیائومی می ۴سی (Xiaomi Mi 4c) به کار رفته است و دارای خصوصیاتی از جمله اندازه ی ۵ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی ال سی دی (LCD) با تراکم پیکسل ۴۴۱ پیکسل در اینچ می باشد، استفاده می کند. علاوه بر این، گفته می شود که این صفحه نمایش گوریلا گلس ۳ یا ۴ به قطر ۲.۵ (2.5D) می باشد.

تا جایی که به دوربین عقب مربوط می شود باید گفت که احتمالا بسیار شبیه به دوربینی است که در گوشی شیائومی می ۴سی به کار رفته و بنا به شایعات جدید یک سنسور سونی IMX258 در پشت این گوشی به کار رفته است. این دوربین احتمالا با یک دیافراگم f/2.0، قابلیت ضبط ویدئوی 4K و همچنین دو فلش ال ای دی همراه می شود. یک دوربین ۵ مگا پیکسلی زاویه باز هم در جلوی این گوشی کار شده است.

برخی از شایعات دیگری که راجع به مشخصات این گوشی به گوش می رسد این است که وان پلاس مینی دارای یک اسلات کارت میکرو اس دی، یک باتری Li-Po غیرقابل جا به جایی و با ظرفیت بین ۳۰۰۰ و ۳۱۰۰ میلی آمپری، NFC، یو اس بی نوع C با قابلیت Quick Charge 2.0، یک اسپیکر در قسمت جلو و IR Blaster می باشد. نکته ی آخر و البته مهم تر اینکه شایعات ادعا می کنند که این گوشی ضد گرد و غبار و ضد آب خواهد بود.

قیمت این دستگاه حدود ۲۵۰ دلار پیش بینی شده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر