;
coinex

گوگل برنامه هایی مانند یوتیوب و هانگوت و تعدادی دیگر را برای ویندوز 10 آماده می کند

گوگل برنامه هایی مانند یوتیوب و هانگوت و تعدادی دیگر را برای ویندوز 10 آماده می کند

گزارشات جدید حاکی از این هستند که گوگل تعدادی از برنامه های محبوب و سرویس هایش را به روی ویندوز 10 خواهد آورد. این اخبار جدید می تواند در رویداد بزرگ مایکروسافت در 3 شنبه (امروز) به صورت رسمی اعلام شود.

لیست اولیه از برنامه های گوگل ظاهراً شامل یوتیوب، هانگوت، موزیک پلیر گوگل و Google Voice می باشد. این یک پیروزی بزرگ برای ویندوز استور به حساب می آید چرا که در حال حاضر هیچ گونه پشتیبانی از طرف غول موتور جست و جو ندارد. این موضوع حتی ممکن است یک پیروزی برای آن دسته از طرفداران ویندوز باشد که بدون برنامه های گوگل نمی توانند کار های روزمره ی خود را انجام دهند. اگر قصد گوگل پوشش کل اکوسیستم ویندوز باشد، می توانیم به زودی برنامه های گوگل را بر روی ویندوز موبایل نیز شاهد باشیم.

این خبر بدون شک سورپرایز کننده خواهد بود، هر چند که در مدت اخیر گوگل و مایکروسافت روابط خوبی با یکدیگر داشته اند. مایکروسافت یک جریان مداوم از برنامه ها را برای اندروید (و همچنین iOS) را هفته ی پیش معرفی کرد. دو شرکت هفته ی پیش برای انجام مذاکره برای حل و فصل مشکلات قدیمی موافقت کردند.

خوشبختانه گوگل در حال برنامه ریزی برای انتشار برنامه های جدید برای ویندوز 10 می باشد. اگر سیستم عامل جدید مایکروسافت هنوز نمی تواند سرویس محبوبی مانند یوتیوب را (حتی با وجود قابلیت های فوق العاده که در این سیستم عامل جدید) ارائه دهد، اما در آینده گوگل می تواند این شانس را به آن بدهد.

.

منبع: technobuffalo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر