;
coinex

دستبند هوشمند جدید مایکروسافت معرفی شد

دستبند هوشمند جدید مایکروسافت معرفی شد

مایکروسافت امروز از دستبند هوشمند جدید خود (Microsoft Band 2) پرده برداری کرد. مطابق عکس های فاش شده ی قبلی، صفحه نمایش دستبند خیمده تر بوده و سفتی آن نیز کم تر شده و همین امر باعث شده تا راحتی آن بر روی مچ بیشتر و میزان آزار دهندگی آن نیز کمتر شود.

 دستبند جدید دارای GPS داخلی، تحت نظر گیرنده ی UV، راهنمای ورزش، محاسبه کننده ی کالری می باشد. به طور کلی هر چیزی که شما در دستبند قبلی دیده اید  در نسل دوم این دستبند ها نیز وجود دارد. علاوه بر این ها با انجام همزمان سازی با گوشی هوشمند، نوتیفیکیشن های گوشی را به شما  نشان خواهد داد.

به نظر می رسد که در این دستبند هوشمندی کورتونا نیز بیشتر شده باشد، یکی از توانایی های آن این است که اگر شما یک تمرین را از دست داده باشید این دستیار شخصی آن را مجدداً در برنامه ورزشی شما قرارخواهد داد. با توجه به قابلیت های این دستبند می توان آن را به نوعی یک ساعت هوشمند نیز دانست.

مایکروسافت می گوید در هنگام طراحی مجدد این محصول به باز خورد مشتریان بسیار توجه کرده است، بنابراین  می تواند با اقبال عمومی بیشتر مواجه شود.

همچنین مایکروسافت ادعا کرده است که کسانی  که از این دستبند استفاده می کنند، نسبت به کسانی که از آن استفاده نمی کنند فعال تر بوده و برنامه ورزشی خود را مرتب تر پیگیری می کنند. در نتیجه این محصول می تواند اثرات بهتری در نتیجه ی ورزش کردن شما داشته باشد.

نسل جدید این محصول هوشمند به فشار نسج نیز مجهز هستند که این قابلیت بیشتر به کار کوه نوردان خواهد آمد.

این دستبند به قیمت 249 دلار در تاریخ 30 اکتبر عرضه خواهد شد و از امروز نیز پیش فروش آن آغاز شده است.

.

منبع: technobuffalo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر