;
coinex

پوشش زنده رویداد مایکروسافت

با عرض پوزش از خوانندگان عزیز، به دلیل مشکلات به وجود آمده، اخبار لحظه به لحظه رویداد مایکروسافت را با ساعاتی تاخیر خدمت شما ارائه می دهیم. این رویداد راس ساعت 17:30 دقیقه آغاز شد و مدت زمان آن 2 ساعت بود. در ادامه شاهد اخبار لحظه به لحظه این رویداد خواهید بود.

ساعت 17:11

ساعت 17:11

 

2

.

مراسم هنوز شروع نشده است و شرکت کنندگان در کنفرانس به سالن برگزاری رویداد بزرگ مایکروسافت می روند.

ساعت 17:18 : اصحاب رسانه و حضار در جایگاه های خود مستقر شده اند و منتظر شروع این رویداد هستند.

ساعت 17:18 : اصحاب رسانه و حضار در جایگاه های خود مستقر شده اند و منتظر شروع این رویداد هستند.

.

هشتگ رویداد مایکروسافت در این تصویر کاملا مشخص است.

هشتگ رویداد مایکروسافت در این تصویر کاملا مشخص است

.

ساعت 17:25 : مایکروسافت به برخی از اصحاب رسانه اعلام کرد که به دلیل اینکه مشکل وای فای وجود دارد از هات اسپات آن ها استفاده نکنند. که این موضوع صدای برخی از خبرنگاران را در آورد و با تیکه هایی که همراه با مسخره کردن همراه بود، مایکروسافت و این مشکل را به تمسخر گرفتند.

ساعت 17:25 : مایکروسافت به برخی از اصحاب رسانه اعلام کرد که به دلیل اینکه مشکل وای فای وجود دارد از هات اسپات آن ها استفاده نکنند. که این موضوع صدای برخی از خبرنگاران را در آورد و با تیکه هایی که همراه با مسخره کردن همراه بود، مایکروسافت و این مشکل را به تمسخر گرفتند.

.

ساعت 17:34 : برای شروع کار ویدیویی پخش شد. هولولنز، اکس باکس، سرفیس و … در این ویدیو به نمایش درآمدند. پیام ویدیو از این قرار است: “این درباره تکنولوژی نیست، این درباره فردی است که از آن استفاده می کند.”

.

ساعت 17:36 : تری مِیِرسون (Terry Meyerson) رئیس بخش دستگاه ها و نرم افزار های مایکروسافت به روی سن رفت. میرسون گفت: “تنها 10 هفته از زمانی که ویندوز 10 عرضه شده است می گذرد.” “ما از بازخورد هایی که دریافت کردیم بسیار مشعوف شده و به خود بالیدیم.”

ساعت 17:36 : تری مِیِرسون (Terry Meyerson) رئیس بخش دستگاه ها و نرم افزار های مایکروسافت به روی سن رفت. میرسون گفت: "تنها 10 هفته از زمانی که ویندوز 10 عرضه شده است می گذرد." "ما از بازخورد هایی که دریافت کردیم بسیار مشعوف شده و به خود بالیدیم."

“بیش از 110 میلیون دستگاه ویندوز 10 را اجرا می کنند…، آن ها 650 میلیارد صفحه وب را از طریق مرورگر جدید ما، اج، مشاهده کرده اند… آن ها از دستگاه های اکس باکس خود حدودا 120 سال گیم پلی به دستگاه های ویندوز 10 خود استریم کرده اند… آن ها بیش از 1 میلیارد بار از کورتانا سوال پرسیده اند … بیش از 1.25 میلیارد بار از اپ استور مایکروسافت دیدن کرده اند… از زمان ارتقا به ویندوز 10 توسعه دهندگان درآمدشان 4 برابر شده است… ”

"بیش از 110 میلیون دستگاه ویندوز 10 را اجرا می کنند...، آن ها 650 میلیارد صفحه وب را از طریق مرورگر جدید ما، اج، مشاهده کرده اند... آن ها از دستگاه های اکس باکس خود حدودا 120 سال گیم پلی به دستگاه های ویندوز 10 خود استریم کرده اند... آن ها بیش از 1 میلیارد بار از کورتانا سوال پرسیده اند ... بیش از 1.25 میلیارد بار از اپ استور مایکروسافت دیدن کرده اند... از زمان ارتقا به ویندوز 10 توسعه دهندگان درآمدشان 4 برابر شده است... "

 

.

ساعت 17:38 : او در ادامه افزود که کاربران نتفلیکس بیشتر از وب سایت از اپلیکیشن استفاده می کنند. شرکت فیس بوک هم برای برنامه های فیس بوک، اینستاگرام و مسنجرش برنامه های یونیورسال می سازد. سخنان برخی از بزرگان تکنولوژی درباره مایکروسافت را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد.

.

ساعت 17:39 : “بیش از 8 میلیون کامپیوتری سازمانی ویندوز 10 را اجرا می کنند.” “نسبت به نسخه های قبلی ویندوز، کسب و کار ها و سازمان ها با سرعت بیشتری به ویندوز 10 روی می آورند.”

ساعت 17:39 : "بیش از 8 میلیون کامپیوتری سازمانی ویندوز 10 را اجرا می کنند." "نسبت به نسخه های قبلی ویندوز، کسب و کار ها و سازمان ها با سرعت بیشتری به ویندوز 10 روی می آورند."

.

ساعت 17:40 : میرسون در ادامه افزود: “دستگاه های ویندوز 10 برای استفاده های مختلف، سرگرمی، سلامت، کسب و کار، استفاده خانگی، مدارس و … طراحی شده اند.” “دستگاه های ما به گونه ای طراحی شده اند تا دسته بندی های جدید را خلق و ایجاد نماییم… مثل سر و صدایی که دستگاه های اکس باکس و سرفیس ما داشتند.” “تا این تعطیلات، تمام کنسول های بازی اکس باکس وان ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد.”

ساعت 17:40 : میرسون در ادامه افزود: "دستگاه های ویندوز 10 برای استفاده های مختلف، سرگرمی، سلامت، کسب و کار، استفاده خانگی، مدارس و ... طراحی شده اند." "دستگاه های ما به گونه ای طراحی شده اند تا دسته بندی های جدید را خلق و ایجاد نماییم... مثل سر و صدایی که دستگاه های اکس باکس و سرفیس ما داشتند." "تا این تعطیلات، تمام کنسول های بازی اکس باکس وان ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد."

.

ساعت 17:43 : “مایکروسافت اکس باکس وان های سفارشی شده بر اساس بازی هایی مثل Halo 5 و Forza Motorsport 6 عرضه خواهد کرد.”

ساعت 17:43 : مایکروسافت اکس باکس وان های سفارشی شده بر اساس بازی هایی مثل Halo 5 و Forza Motorsport 6 عرضه خواهد کرد.

.

میرسون درباره کنترلر های بازی الیت (Elite) هم صحبت می کند.

ساعت 17:45 : میرسون درباره هولولنز صحبت می کند. هولولنز تجربه را به زندگی واقعی ما آورده است. به آن واقعیت افزوده گفته می شود.”

میرسون درباره کنترلر های بازی الیت (Elite) هم صحبت می کند.   ساعت 17:45 : میرسون درباره هولولنز صحبت می کند. هولولنز تجربه را به زندگی واقعی ما آورده است. به آن واقعیت افزوده گفته می شود."

.

ساعت 17:45 : “هولولنز برای ما تجاربی را خلق می کند که به سادگی در دستگاه یا پلتفرم دیگری قابل دریافت نیست.”

ساعت 17:46 : مایکروسافت یک دمو را به نمایش می گذارد، یک تجربه از سرگرمی مختلط با هولولنز. مایکروسافت یک بازی واقعیت مختلط را به نمایش می گذارد. این می تواند هر اتاق از خانه شما را تبدیل به یک مرحله از بازی نماید. مایکروسافت این را Project X Ray نامیده است.

ساعت 17:45 : "هولولنز برای ما تجاربی را خلق می کند که به سادگی در دستگاه یا پلتفرم دیگری قابل دریافت نیست."   ساعت 17:46 : مایکروسافت یک دمو را به نمایش می گذارد، یک تجربه از سرگرمی مختلط با هولولنز. مایکروسافت یک بازی واقعیت مختلط را به نمایش می گذارد. این می تواند هر اتاق از خانه شما را تبدیل به یک مرحله از بازی نماید. مایکروسافت این را Project X Ray نامیده است.

.

به عنوان یادآوری باید گفت که با هولولنز شما می توانید دنیای واقعی را ببینید و مانند سایر هدست های واقعیت مجازی دید شما نسبت به دنیای واقعی بسته نمی شود. همان گونه که اشاره شد، هولولنز را می توان هدست واقعیت افزوده نامید نه هدست واقعیت مجازی.

فردی که برای دمو به روی صحنه آمده است هنوز در حال گلاویز شدن با روبات واقعیت افزوده است!

.

ساعت 17:50 : میرسون: “هولولنز با تکنولوژی عصر فضا همراه شده است!” “هولولنز اولین دستگاه پردازش هولوگرافیک در جهان می باشد.”

در هولولنز هیچ سیم، گوشی و یا اتصالی برای برقراری ارتباط با کامپیوتر وجود ندارد که محدودیت اکثر هدست های واقعیت مجازی می باشد.

از امروز، مایکروسافت برنامه هایی را برای کیت توسعه هولولنز عرضه می کند که در فصل اول سال میلادی با قیمت 3000 دلار در دسترس قرار می گیرد.

ساعت 17:50 : میرسون: "هولولنز با تکنولوژی عصر فضا همراه شده است!" "هولولنز اولین دستگاه پردازش هولوگرافیک در جهان می باشد."  در هولولنز هیچ سیم، گوشی و یا اتصالی برای برقراری ارتباط با کامپیوتر وجود ندارد که محدودیت اکثر هدست های واقعیت مجازی می باشد.  از امروز، مایکروسافت برنامه هایی را برای کیت توسعه هولولنز عرضه می کند که در فصل اول سال میلادی با قیمت 3000 دلار در دسترس قرار می گیرد.

.

این نسخه توسعه دهندگان هولولنز می باشد.

ساعت 17:52 : دیگر زمان صحبت درباره مایکروسافت بند فرا رسیده است. این یک دستگاه پوشیدنی است که سال گذشته معرفی شد. حال معرفی مایکروسافت بند جدید را شاهد خواهیم بود، مایکروسافت بند 2.

این نسخه توسعه دهندگان هولولنز می باشد.  ساعت 17:52 : دیگر زمان صحبت درباره مایکروسافت بند فرا رسیده است. این یک دستگاه پوشیدنی است که سال گذشته معرفی شد. حال معرفی مایکروسافت بند جدید را شاهد خواهیم بود، مایکروسافت بند 2.

.

ساعت 17:53 : Lindsey Matese یکی از کارمندان مایکروسافت بر روی سن رفت. او عضو تیم سلامت و مایکروسافت بند است. او این دستگاه پوشیدنی را مورد آزمایش و امتحان قرار می دهد.

ساعت 17:53 : Lindsey Matese یکی از کارمندان مایکروسافت بر روی سن رفت. او عضو تیم سلامت و مایکروسافت بند است. او این دستگاه پوشیدنی را مورد آزمایش و امتحان قرار می دهد.

.

ساعت 17:54 : “با مایکروسافت بند شما می توانید به بهترین حالت فردیتان دست پیدا کنید.”

مایکروسافت ترکیبی از بازخوردهای مربوط به عملکرد، سخت افزار و همکاری هایش را ارائه می دهد.

.

فکر می کردیم مایکروسافت بند 2 همانند نسخه قبلی آن باشد، اما اصلا این گونه نیست. به نظر می رسد که صفحه نمایش آن خمیده باشد، هیچ زائده و زاویه اضافه ای نخواهد داشت و به نظر می رسد که به خوبی مچ دست را خواهد پوشاند.

فکر می کردیم مایکروسافت بند 2 همانند نسخه قبلی آن باشد، اما اصلا این گونه نیست. به نظر می رسد که صفحه نمایش آن خمیده باشد، هیچ زائده و زاویه اضافه ای نخواهد داشت و به نظر می رسد که به خوبی مچ دست را خواهد پوشاند.

.

مایکروسافت بند 2 دارای این امکانات هست: GPS، اندازه گیری میزان اشعه ماورای بنفش، راهنمای ورزش، اندازه گیری و ردیابی خواب و کالری سوزانده شده، نوتیفیکیشن و تماس ها.

.

ساعت 17:56 : مایکروسافت بند 2 از کورتانا، دستیار مجازی مایکروسافت نیز پشتیبانی می کند. این دستبند همچنین بارومتر هم دارد تا ارتفاع را اندازه گیری نماید، در مجموع از 11 سنسور استفاده می کند.

.

ساعت 17:57 : مایکروسافت می گوید افرادی که از مایکروسافت بند استفاده می کنند سبک زندگی سالم تری دارند. Lindsey Matese می گوید مایکروسافت بند دسترسی پایدار و بلافاصله ای با “بیگ دیتا” دارد. می توان داده ها را برای بررسی تمرینات انجام گرفته سازمان دهی کرد. او می تواند به تمرینات و ریکاوری های خود نگاهی بیاندازد. “تنها مایکروسافت بند است که می تواند چنین کاری انجام دهد.” VO2 Max که یک اندازه گیر سلامت بوده و توسط مراکز ورزشی بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد بر روی مایکروسافت بند 2 کار می کند.

.

ساعت 17:59 : او می گوید مایکروسافت بند حتی در هنگام بازی گلف نیز می تواند مفید باشد. “مایکروسافت بند با iOS، اندروید و ویندوز کار می کند.” شرکت های بزرگی برای این دستگاه پوشیدنی با مایکروسافت همکاری کرده اند که اسامی این شرکت ها در تصویر زیر قابل مشاهده می باشند.

ساعت 17:59 : او می گوید مایکروسافت بند حتی در هنگام بازی گلف نیز می تواند مفید باشد. "مایکروسافت بند با iOS، اندروید و ویندوز کار می کند." شرکت های بزرگی برای این دستگاه پوشیدنی با مایکروسافت همکاری کرده اند که اسامی این شرکت ها در تصویر زیر قابل مشاهده می باشند.

.

مایکروسافت بند 249 دلار قیمت گذاری خواهد شد و در 30 اکتبر عرضه می شود. پیش خرید این دستگاه پوشیدنی از امروز آغاز می شود.

مایکروسافت بند 249 دلار قیمت گذاری خواهد شد و در 30 اکتبر عرضه می شود. پیش خرید این دستگاه پوشیدنی از امروز آغاز می شود.

.

ساعت 18:02 : این از مایکروسافت بند 2! حال نوبتی هم باشد نوبت سرفیس و لومیا است. میرسون بار دیگر به روی سن بازگشت.

ساعت 18:02 : این از مایکروسافت بند 2! حال نوبتی هم باشد نوبت سرفیس و لومیا است. میرسون بار دیگر به روی سن بازگشت.

.

“سرفیس یک دستگاه نمادین برای مایکروسافت می باشد، برای افرادی که می خواهند بهره وری بیشتری داشته باشند.”

ساعت 18:02 : این از مایکروسافت بند 2! حال نوبتی هم باشد نوبت سرفیس و لومیا است. میرسون بار دیگر به روی سن بازگشت.  "سرفیس یک دستگاه نمادین برای مایکروسافت می باشد، برای افرادی که می خواهند بهره وری بیشتری داشته باشند."

.

ساعت 18:03 : “این دستگاهی است که بازار آن از صفر به 3.5 میلیارد دلار و آن هم تنها در عرض 3 سال رسیده است.” “تمام اکوسیستم ویندوز این دستگاه 2-در-1 را در آغوش گرفته اند.” میرسون گفت که دیدی مشابه نسبت به دستگاه های لومیا نیز دارد، او اضافه کرد که شرکت تصمیم دارد به این دسته بندی و سری تولیدی، جان دوباره ای ببخشد. “در سال گذشته، بیش از 1000 کسب و کار و افراد سازمانی، لومیا را برای کارهایشان انتخاب کرده اند.”

ساعت 18:04: پانوس پانای روی سن آمد. پانای توسعه تمام دستگاه های شاخص ویندوزی را رهبری می کند. او می خواهد درباره گوشی های هوشمند لومیا صحبت کند.

ساعت 18:04: پانوس پانای روی سن آمد. پانای توسعه تمام دستگاه های شاخص ویندوزی را رهبری می کند.

.

ساعت 18:06 : “110 میلیون دستگاه ویندوز 10 را اجرا می کنند که من در اینکه تعداد زیادی از آن ها را گوشی های هوشمند تشکیل داده اند تردید دارم”. پانای درباره فرصت هایی که می توان ویندوز 10 را به گوشی های هوشمند بیشتری آورد صحبت می کند. لومیا 950 و 950XL نیز معرفی می شوند. در این گوشی ها دو آنتن قرار داده شده است.

ساعت 18:06 : "110 میلیون دستگاه ویندوز 10 را اجرا می کنند که من در اینکه تعداد زیادی از آن ها را گوشی های هوشمند تشکیل داده اند تردید دارم". پانای درباره فرصت هایی که می توان ویندوز 10 را به گوشی های هوشمند بیشتری آورد صحبت می کند. لومیا 950 و 950XL نیز معرفی می شوند. در این گوشی ها دو آنتن قرار داده شده است.

.

ساعت 18:08 : “لومیا 950 از یک پردازنده 6 هسته ای و لومیا 950XL از یک پردازنده 8 هسته ای استفاده می کند، هر دوی این پردازنده ها نیز از شرکت کوالکام است.” “این گوشی ها 5.2 اینچ و 5.7 اینچ اندازه صفحه نمایششان است.” “صفحه نمایش آن ها OLED است” ” لومیا 950 از تراکم پیکسلی 518 پیکسل در هر اینچ و 950XL نیز از 564ppi بهره می برد.” ” این گوشی های از تکنولوژی “glance screen” نیز بهره می برند.”

ساعت 18:08 : "لومیا 950 از یک پردازنده 6 هسته ای و لومیا 950XL از یک پردازنده 8 هسته ای استفاده می کند، هر دوی این پردازنده ها نیز از شرکت کوالکام است." "این گوشی ها 5.2 اینچ و 5.7 اینچ اندازه صفحه نمایششان است." "صفحه نمایش آن ها OLED است" " لومیا 950 از تراکم پیکسلی 518 پیکسل در هر اینچ و 950XL نیز از 564ppi بهره می برد." " این گوشی های از تکنولوژی "glance screen" نیز بهره می برند."

.

ساعت 18:09 : “وقتی شما گوشی را از جیبتان خارج می کنید، glance screen، نوتیفیکیشن ها، ایمیل ها، متون، زمان، تاریخ و … را به شما نمایش می دهد، بدون اینکه صفحه نمایش آن را حتی لمس کنید… و همه این ها در حالی است که این امکان ذره ای از عمر باتری آن نیز کم نخواهد کرد.” “این امر نسبت به اینکه وارد گوشی شوید بسیار بهتر خواهد بود.”

ساعت 18:09 : "وقتی شما گوشی را از جیبتان خارج می کنید، glance screen، نوتیفیکیشن ها، ایمیل ها، متون، زمان، تاریخ و ... را به شما نمایش می دهد، بدون اینکه صفحه نمایش آن را حتی لمس کنید... و همه این ها در حالی است که این امکان ذره ای از عمر باتری آن نیز کم نخواهد کرد." "این امر نسبت به اینکه وارد گوشی شوید بسیار بهتر خواهد بود."

.

ساعت 18:10 : “دوربین ها از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده می کنند، یک فلش سه گانه LED RGN Natural، تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) نسل 5”

پانای اضافه کرد که در شرایط نوری کم نیز تصاویر فوق العاده ای می توان ثبت کرد. یک سنسور RGB برای دقت رنگی بیشتر قرار داده شده است. تکنولوژی G4 نیز در این گوشی مانند سایر گوشی هایی است که از این تکنولوژی بهره مند می شوند.

ساعت 18:10 : "دوربین ها از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده می کنند، یک فلش سه گانه LED RGN Natural، تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) نسل 5"  پانای اضافه کرد که در شرایط نوری کم نیز تصاویر فوق العاده ای می توان ثبت کرد. یک سنسور RGB برای دقت رنگی بیشتر قرار داده شده است. تکنولوژی G4 نیز در این گوشی مانند سایر گوشی هایی است که از این تکنولوژی بهره مند می شوند.

.

ساعت 18:12 : “شما با این گوشی های می توانید ویدیو های 4K نیز ضبط کنید.” “تمام اطلاعات به صورت خودکار به فضای ابری آپلود می شوند…”. این گوشی های 32 گیگابایت حافظه داخلی دارند، البته با یک کارت SD نیز قابل ارتقا هستند. “این گوشی ها از USB از نوع C پشتیبانی می کنند… اگر گوشی شما در حال خاموش شدن بود، شما می توانید از طریق اتصال شارژ نوع C در کمتر از 30 دقیقه، شارژ گوشی خود را به 50 درصد برسانید.”

ساعت 18:12 : "شما با این گوشی های می توانید ویدیو های 4K نیز ضبط کنید." "تمام اطلاعات به صورت خودکار به فضای ابری آپلود می شوند...". این گوشی های 32 گیگابایت حافظه داخلی دارند، البته با یک کارت SD نیز قابل ارتقا هستند. "این گوشی ها از USB از نوع C پشتیبانی می کنند... اگر گوشی شما در حال خاموش شدن بود، شما می توانید از طریق اتصال شارژ نوع C در کمتر از 30 دقیقه، شارژ گوشی خود را به 50 درصد برسانید."

.

ساعت 18:14 : در این گوشی آفیس، اسکایپ، کورتانا و … قرار دارد. “قرار است که این گوشی پربار ترین گوشی هوشمندی باشد که تا به حال داشته اید، این چه معنی ای می تواند داشته باشد؟” “ما می خواهیم این گوشی را در دستان شما قرار دهیم.” پانای درباره ویژگی کانتینوم (Continuum) صحبت می کند که قرار است تجربه کاری استفاده از کامپیوتر را به گوشی های هوشمند و تبلت ها بیاورد.”

ساعت 18:14 : در این گوشی آفیس، اسکایپ، کورتانا و ... قرار دارد. "قرار است که این گوشی پربار ترین گوشی هوشمندی باشد که تا به حال داشته اید، این چه معنی ای می تواند داشته باشد؟" "ما می خواهیم این گوشی را در دستان شما قرار دهیم." پانای درباره ویژگی کانتینوم (Continuum) صحبت می کند که قرار است تجربه کاری استفاده از کامپیوتر را به گوشی های هوشمند و تبلت ها بیاورد."

.

ساعت 18:15 : حال زمان دموی آزمایشی فرا رسیده است. یکی دیگر از کارمندان مایکروسافت برای ارائه دمو به روی سن آمده است، به یک رپر بیشتر شباهت دارد! او گوشی را آنلاک می کند، دستگاه چهره اش را تشخیص می دهد و آنلاک می شود.

ساعت 18:15 : حال زمان دموی آزمایشی فرا رسیده است. یکی دیگر از کارمندان مایکروسافت برای ارائه دمو به روی سن آمده است، به یک رپر بیشتر شباهت دارد! او گوشی را آنلاک می کند، دستگاه چهره اش را تشخیص می دهد و آنلاک می شود.

.

سیستم عامل ویندوز 10 موبایل هنوز از لایو تایل استفاده می کند، ویژگی خوبی است اما برای کسانی که از آیکون اپلیکیشن ها استفاده می کنند و بیشتر آن ها را دیده اند کمی ناشناخته است. او می گوید: “با استفاده از ویژگی کانتینوم من توان انجام کارهایی را با گوشی هوشمندم دارم که با کامپیوتر نیز همین قدرت را داشتم.” او به حضار نشان می دهد که چگونه این کار را انجام می دهد.

.

مایکروسافت یک داک صفحه نمایش با USB های نوع C نمایش می دهد که به کاربر اجازه می دهد که گوشی هوشمندش را به یک مانیتور بزرگتر متصل نماید.

.

ساعت 18:17: وقتی که گوشی به این داک متصل می شود، صفحه نمایش چیزی را به نمایش می گذارد که شبیه به همان تنظیمات کامپیوتر های دسکتاپ است. مقیاس صفحه نمایش ویندوز 10 بستگی به دستگاهی دارد که شما از آن استفاده می کنید، چه کوچکتر باشد مثل صفحه نمایش یک گوشی هوشمند، و چه بزرگتر باشد، مثل صفحه نمایش کامپیوتر شخصی (و یا حتی یک مانیتور). وقتی که گوشی به داک متصل است، همچنان می توان از گوشی استفاده کرد و در عملکرد آن خللی وارد نمی شود، به گونه ای که گویی آن ها کاملا از هم مستقل عمل می کنند. (همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، به نظر می رسد که گوشی، استایل نمایش خاص خود و مانیتور نیز، استایلی شبیه به کامپیوتر های دستکتاپ را داراست، در تصاویر کاملا مشخص است)

(همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، به نظر می رسد که گوشی، استایل نمایش خاص خود و مانیتور نیز، استایلی شبیه به کامپیوتر های دستکتاپ را داراست، در تصاویر کاملا مشخص است)

.

ساعت 18:20 : همچنین یک کیبورد بلوتوث نیز برای اتصال به دستگاه وجود دارد که تمام شورت کات های کیبورد های معمول را نیز خواهد داشت.

ساعت 18:23 : آن ها یک تریلر از “Jurassic World” پخش کرده اند تا کیفیت صدای آن را به نمایش بگذارند.

ساعت 18:23 : آن ها یک تریلر از "Jurassic World" پخش کرده اند تا کیفیت صدای آن را به نمایش بگذارند.

.

ساعت 18:24 : پانای گفت: “این بود لومیا 950 و لومیا 950XL.” لومیا 950، 549 دلار قیمت گذاری شده و لومیا 950XL هم 649 دلار قیمت گذاری شده است.

ساعت 18:24 : پانای گفت: "این بود لومیا 950 و لومیا 950XL." لومیا 950، 549 دلار قیمت گذاری شده و لومیا 950XL هم 649 دلار قیمت گذاری شده است.

.

هر دوی این گوشی ها از نوامبر در دسترس قرار می گیرند. لومیا 950 از ماه دسامبر با قیمت  139 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت که این یک پیشنهاد مقرون به صرفه تر از مایکروسافت است.

هر دوی این گوشی ها از نوامبر در دسترس قرار می گیرند. لومیا 950 از ماه دسامبر با قیمت  139 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت که این یک پیشنهاد مقرون به صرفه تر از مایکروسافت است.

.

ساعت 18:25 : زمان سرفیس شده است.

.

ساعت 18:28 : پانای می گوید: “موسیقیدان ها بر روی سرفیس پرو 3، سمفونی هایشان را می نویسند.” “مهندسان از سرفیس استفاده می کنند تا نسل بعدی سرفیس را بسازند و طراحی کنند.” “این فوق العاده قدرتمند است.” “98 درصد کسانی که از سرفیس  پرو 3 استفاده می کنند، آن را توصیه می کنند” “برای من، این دستگاه همه چیز است.”

.

ساعت 18:29 : “ما رقبایی داریم که در تعقیب این دستگاه هستند، این بسیار جالب است.” شما یک سنسور اثر انگشت بر روی کیبورد مشاهده می کنید. ضخامت آن 8.4 میلی متر است. یک قلم که طول عمر باتری آن یک سال می باشد. یک شیشه لمسی مالتی تاچ. این دستگاه یک چیپستی دارد که از مک بوک ایر 50 درصد سریع تر است. پانای در حال معرفی سرفیس پرو 4 است. صفحه نمایش آن از 12 اینچ به 12.3 اینچ افزایش یافته اما اندازه دستگاه همچنان تغییری نکرده است چرا که از فریم و قاب آن کم شده است. این دستگاه 5 میلیون پیکسل دارد که تراکم پیکسلی 267 پیکسل در اینچ را به ارمغان می آورد.

پانای: “وقتی که شما این دستگاه را لمس می کنید، کاملا آن را با تمام وجود احساس می کنید.”

تکنولوژی PixelSense در آن استفاده شده است. “ضخامت شیشه پوششی 400 میکرون می باشد، نازک ترین پوشش شیشه ای با گوریلا گلس 4 که تا به حال در یک تبلت استفاده شده است، این بسیار مهم می باشد.” یک چیپست سفارشی در این تبلت به کار رفته است که این، چیپست G5 از مایکروسافت نامیده می شود. تصاویر زیر به خوبی گویای جزئیات و مشخصات آن هستند.

.

ساعت 18:36 : وقتی که قلم را کلیک می کنید، وان نوت باز می شود. ایده پاک کردن مجازی این قلم بسیار هوشمندانه و نو آورانه است. اگر قلم را پایین نگه دارید، کورتانا را صدا می زنید. با مرورگر اج، شما با قلم می توانید روی صفحات وب بنویسید. پانای به این نکته اشاره کرد که این دستگاه می تواند به لومیا 950 متصل شود. فوتوشاپ، ایلوستریتور، لایت روم، همه این ها با قلم قابل استفاده هستند. پانای اضافه کرد که چیپست G5 به قلم این امکان را خواهد داد که مانند یه قلم واقعی عمل کند (یعنی زمان تاخیر عملکرد آن را به صفر می رساند)

ساعت 18:36 : وقتی که قلم را کلیک می کنید، وان نوت باز می شود. ایده پاک کردن مجازی این قلم بسیار هوشمندانه و نو آورانه است. اگر قلم را پایین نگه دارید، کورتانا را صدا می زنید. با مرورگر اج، شما با قلم می توانید روی صفحات وب بنویسید. پانای به این نکته اشاره کرد که این دستگاه می تواند به لومیا 950 متصل شود. فوتوشاپ، ایلوستریتور، لایت روم، همه این ها با قلم قابل استفاده هستند. پانای اضافه کرد که چیپست G5 به قلم این امکان را خواهد داد که مانند یه قلم واقعی عمل کند (یعنی زمان تاخیر عملکرد آن را به صفر می رساند)

.

ساعت 18:40 : این قلم در 5 رنگ مختلف عرضه می شود با سر های قابل تعویض. سفید، طلایی، قرمز، آبی و مشکی، این ها 5 رنگ گفته شده هستند.

.

ساعت 18:40 : سر های این قلم می توانند متفاوت باشند، بسته به اینکه فرد استفاده کننده مثلا یک نویسنده است و یا یک نقاش و یا … .

“سرفیس پرو 4، 30 درصد از سرفیس پرو 3 عملکرد سریعتری دارد.” پانای سرفیس پرون 4 را با آیپد پرو مقایسه نکرد، اما با مک بوک ایر مقایسه می کند.

"سرفیس پرو 4، 30 درصد از سرفیس پرو 3 عملکرد سریعتری دارد." پانای سرفیس پرون 4 را با آیپد پرو مقایسه نکرد، اما با مک بوک ایر مقایسه می کند.

.

“سرفیس پرو 4، 50 درصد از مک بوک ایر سریع تر است.” “سرفیس پرو 4، یک ترابایت حافظه داخلی دارد و رم آن نیز 16 گیگابایت است.”

"سرفیس پرو 4، 50 درصد از مک بوک ایر سریع تر است." "سرفیس پرو 4، یک ترابایت حافظه داخلی دارد و رم آن نیز 16 گیگابایت است."

.

“ضخامت آن نیز از 9.1 میلی متر به 8.4 میلی متر کاهش یافته است.” حافظه داخلی، صفحه نمایش و مموری و … بهتر آن هم در یک دستگاه و بسته بندی سبک تر و نازک تر.

"ضخامت آن نیز از 9.1 میلی متر به 8.4 میلی متر کاهش یافته است." حافظه داخلی، صفحه نمایش و مموری و ... بهتر آن هم در یک دستگاه و بسته بندی سبک تر و نازک تر.

.

ساعت 18:46 : کاور و کیبورد قابل اتصال آن نیز از یک شیشه لمسی (تاچ پد) دقیق تر بهره می برد. این کاور در 5 گزینه رنگی مختلف عرضه می شوند. این کاور ها از یک ریدر اثر انگشت نیز بهره می برند. سرفیس پرو 4 یک سیستم تشخیص چهره بسیار عالی و برای استفاده های حرفه ای در سازمان ها دارد.

ساعت 18:46 : کاور و کیبورد قابل اتصال آن نیز از یک شیشه لمسی (تاچ پد) دقیق تر بهره می برد. این کاور در 5 گزینه رنگی مختلف عرضه می شوند.

.

سرفیس پرو 4 با مبلغی معادل 899 دلار قیمت گذاری شده است و از 26 اکتبر در دسترس قرار می گیرد. از 7 اکتبر نیز پیش فروش آن آغاز می شود.

سرفیس پرو 4 با مبلغی معادل 899 دلار قیمت گذاری شده است و از 26 اکتبر در دسترس قرار می گیرد. از 7 اکتبر نیز پیش فروش آن آغاز می شود.

.

ساعت 18:50 : “چه اتفاقی می افتد اگر شما یک سرفیس بخواهید، اما یک لپ تاپ سرفیس بخواهید نه یک تبلت؟ یک دستگاهی با صفحه نمایش بزرگتر و تجربه تایپ در یک لپ تاپ” “چه اتفاقی می افتد اگر این کارهایی که با تبلت کرده ایم را با یک لپ تاپ نیز انجام دهیم؟” “ما یک لپ تاپ فوق العاده ساخته ایم… سلام سرفیس بوک”

.

ساعت 18:52 : “این یک لپ تاپ فوق العاده است، این اولین لپ تاپ ساخته شده توسط مایکروسافت می باشد.” “این دستگاه هر آنچه که شما از یک لپ تاپ انتظار دارید را بهبود بخشیده است.” “این لپتاپ یک صفحه نمایش 13.5 اینچی با 6 میلیون پیکسل و تراکم پیکسلی 267ppi است.

ساعت 18:52 : "این یک لپ تاپ فوق العاده است، این اولین لپ تاپ ساخته شده توسط مایکروسافت می باشد." "این دستگاه هر آنچه که شما از یک لپ تاپ انتظار دارید را بهبود بخشیده است." "این لپتاپ یک صفحه نمایش 13.5 اینچی با 6 میلیون پیکسل و تراکم پیکسلی 267ppi است.

.

ساعت 18:52: “این لپ تاپ هم از از تکنولوژی PixelSense درست همانند سرفیس پرو 4 استفاده می کند.” ” از همان گوریلا گلس استفاده شده در سرفیس پرو 4 استفاده می کند.” تصاویر بیشتر از این سرفیس بوک را در پایین مشاهده می کنید.

.

ساعت 18:54 : این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce استفاده می کند. طول عمر باتری آن 12 ساعت می باشد.

ساعت 18:54 : این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce استفاده می کند. طول عمر باتری آن 12 ساعت می باشد.

.

ساعت 18:55 : مایکروسافت این لپ تاپ را به یک عملکرد گرافیکی بالا مجهز کرده است. مایکروسافت اشاره ای به متخصصان تیم اکس باکس خود کرد که در بهینه سازی پردازنده گرافیکی این لپ تاپ کمک های شایان توجهی کرده اند. “مایکروسافت سرفیس بوک را با مک بوک پرو مقایسه کرده است، این دستگاه 2 برابر سریع تر است”

ساعت 18:55 : مایکروسافت این لپ تاپ را به یک عملکرد گرافیکی بالا مجهز کرده است. مایکروسافت اشاره ای به متخصصان تیم اکس باکس خود کرد که در بهینه سازی پردازنده گرافیکی این لپ تاپ کمک های شایان توجهی کرده اند. "مایکروسافت سرفیس بوک را با مک بوک پرو مقایسه کرده است، این دستگاه 2 برابر سریع تر است"

.

ساعت 19:01 : سرفیس بوک با قیمت پایه 1499 دلار برچسب گزاری شده است و از 26 اکتبر در دسترس قرار می گیرد. پیش فروش آن نیز از فردا شروع خواهد شد.

ساعت 19:01 : سرفیس بوک با قیمت پایه 1499 دلار برچسب گزاری شده است و از 26 اکتبر در دسترس قرار می گیرد. پیش فروش آن نیز از فردا شروع خواهد شد.

.

لولایی که برای این لپ تاپ استفاده شده است بسیار زیبا و خلاقانه می باشد و لولا تکیه گاه پویا (dynamic fulcrum hinge) نامیده می شود.

ساعت 19:04 : صفحه نمایش آن می تواند برگردد و تا شود. به نوعی می توان گفت که این لپ تاپ در دسته کامپیوتر های هیبرید و 2-در-1 جای می گیرد. “این لپ تاپ هم اکنون نازک ترین و قدرتمند ترین کامپیوتر شخصی ای است که تا کنون ساخته شده. وزن آن 0.72 کیلوگرم است. 7.7 میلی متر ضخامت دارد.

.

ساعت 19:08 : مایکروسافت می خواهد که تمام این قدرت و ظرفیت باتری را در حالت تبلت مانند این محصول نیز داشته باشد. مایکروسافت از یک تکنولوژی ای با نام سیم عضلانی (muscle wire) استفاده می کند که به طرز استفاده شده از آن بستگی دارد. در هر زمان که بخواهید می توانید صفحه نمایش آن را از کیبورد جدا نمایید و هرگاه هم که دوباره آن را وصل کنید، به صورت خودکار قفل می گردد.

 

.

ساعت 19:11 : مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت، ساتیا نادلا به روی سن آمد. “این بسیار شگفت انگیز است که این همه نوآوری و جنبش با ویندوز مشاهده می شود.”

“خب اینجا جایی است که این اعلامیه هایمان به نتیجه می رسد؛ آپدیت هولولنز، یک مایکروسافت بند جدید، گوشی هایی جدید، سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک.

ساعت 19:11 : مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت، ساتیا نادلا به روی سن آمد. "این بسیار شگفت انگیز است که این همه نوآوری و جنبش با ویندوز مشاهده می شود."  "خب اینجا جایی است که این اعلامیه هایمان به نتیجه می رسد؛ آپدیت هولولنز، یک مایکروسافت بند جدید، گوشی هایی جدید، سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک.

.

ساعت 19:13 : “ما ویندوز 10 را برای عصر جدیدی از محاسبات شخصی ساختیم.” “آن چیزی که اهمیت دارد، قابلیت انتقال و جابه جایی تجربه هاست، نه قابلیت جابه جایی و موبیلیتی دستگاه ها” “هیچ دستگاهی به تنهایی نمی تواند برای همیشه قطب و مرکزی از فعالیت ها باشد، آن قطب شما هستید” “مایکروسافت در یک تجربه کسب و کاری قرار دارد.”

ساعت 19:13 : "ما ویندوز 10 را برای عصر جدیدی از محاسبات شخصی ساختیم." "آن چیزی که اهمیت دارد، قابلیت انتقال و جابه جایی تجربه هاست، نه قابلیت جابه جایی و موبیلیتی دستگاه ها" "هیچ دستگاهی به تنهایی نمی تواند برای همیشه قطب و مرکزی از فعالیت ها باشد، آن قطب شما هستید" "مایکروسافت در یک تجربه کسب و کاری قرار دارد."

.

نادلا هولولنز را یک پارادایم و الگوی جدید محاسباتی خواند. “مایکروسافت بند ما هم یک پلتفرم سنسور است و هم یک سرویس ابری… ما گوشی هایی با بالاترین سطح بهره وری را در کل جهان ساختیم… لومیا 950 و لومیا 950XL گوشی هایی هستند که شما می توانید تمام کسب و کار خود را بر مبنای آن پیش برید… سرفیس بوک یک کلیپ بورد دیجیتال و یک لپ تاپ قدرتمند است… ماموریت ما در مایکروسافت این است که هر شخص و سازمان موجود در این کره خاکی را برای دستیابی به چیزهای بیشتر، نیرومند سازیم…

ساعت 19:17 : یک ویدیو دیگر پخش می شود و به نظر می رسد که به پایان این رویداد بزرگ رسیده ایم.

امیدواریم که از این رویداد لذت برده باشید. با خبر های رویداد مایکروسافت با تکرا همراه باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر