;
coinex

گوشی مقرون به صرفه لومیا 550 با قیمت 139 دلار اعلام شد

لومیا 550. گوشی مقرون به صرفه لومیا 550 با قیمت 139 دلار اعلام شد

امروز روز مایکروسافت بود با تمامی خبرهای مربوط به این غول تکنولوژی، رویداد امروز این شرکت در حالی برگزار شد که بسیاری از دوستداران تکنولوژی از روزها قبل منتظر برگزاری این رویداد بودند. مایکروسافت با معرفی گوشی لومیا 550 موقعیت خود را در بازار گوشی های مقرون به صرفه تثبیت کرد. مایکروسافت امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر نیویورک اعلام کرد، این دستگاه 5.5 اینچی به منظور جایگزینی برای لومیا 640 و لومیا  640 XL به منظور گوشی مقرون به صرفه مایکروسافت جهت بازار کشورهای در حال توسعه و همچنین مشتریانی که بطور آگاهانه در ایالات متحده و اروپا هزینه می کنند، تولید شده است.

لومیا 550 برای تمام کسانی که توئیتهای افشا کننده ایوان بلاس (Evan Blass) را از هفته گذشته در توئیتر و یا تصاویر به بیرون درز شده در هفته اخیر در فیس بوک را دیده باشند، گوشی آشنایی است. این دستگاه با یک پردازنده اسنپ دراگون 210 چهار هسته ای 1.2 گیگا هرتز، یک دوربین 5 مگا پیکسلی و 8 گیگا بایت حافظه داخلی با قیمت 139 دلار در ماه دسامبر وارد بازارهای اروپا می گردد.

گوشی لومیا 550 در سایه مدل های 950 و 950 XL، که هر دو زمان کافی برای معرفی در رویداد امروز مایکروسافت داشتند، قرار گرفت. در حالی که ممکن است لومیا 550 به عنوان گل سرسبد محصولات مایکروسافت نباشد. اما بخشی از خانواده دستگاه های مایکروسافت است که می تواند سهم زیادی در بدست آوردن بازارهای خارج از ایالات متحده داشته باشد.

با توجه به برندهای نوظهور چینی که حداقل از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و در حال تلاش برای دستیابی به بخش عظیمی از بازار گوشی های هوشمند هستند، تلاش مایکروسافت برای ارائه گوشی که با جیب بسیاری از مشتریانش رفاقت کند جای تبریک دارد.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر