;
coinex

مایکروسافت Surface Pro 4 را معرفی کرد

مایکروسافت Surface Pro 4 را معرفی کرد

مایکروسافت از Surface Pro 4 پرده برداری کرد، این آخرین تبلت ساخته ی مایکروسافت است که ویندوز 10 بر روی آن اجرا می شود.

 از بارز ترین ویژگی های این تبلت می توان به پردازنده ی نسل 6 اینتل، حافظه ی داخلی 1 ترا بایتی و رم 16 گیگابایتی اشاره کرد. صفحه نمایش آن 12.3 اینچی بوده که از 5 میلیون پیکسل تشکیل شده است و با تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ کار می کند. دوربین اصلی آن نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

مایکروسافت مثل نسل گذشته ی این تبلت، آن را با یک قلم روانه بازار خواهد کرد، این قلم دارای 1024 سطح از فشار است که نشان از کیفیت بالای آن دارد .  قلم جدید در پنج رنگ مختلف عرضه خواهد شد و در شرایط مختلف می توان سر قلم آن را تعویض کرد.

این شرکت یک نوع کاور دوباره طراحی شده در پنج رنگ مختلف با یک صفحه کلید بهبود یافته که دارای کلید های دارای نور پس زمینه است و یک پد لمسی بزرگ با 5 نقطه لمسی ارائه داد. همچنین این تبلت به گونه ای ساخته شده است که با کاور های کیبورد قبلی مطابقت داشته باشد و از کاور های سرفیس 3 بتوان برای آن استفاده کرد.

در مجموع این تبلت جدید شبیه به مدل سال گذشته است، اما نسبت به مدل قبلی صفحه نمایش بزرگتری دارد، بدون اینکه اندازه ی کل تبلت بزرکتر شده باشد چرا که صفحه نمایش آن حاشیه ی باریکی دارد.

بدون شک Surface Pro 4 می تواند رقیب جدی برای دستگاه های جدیدی مثل آیپد پرو و تبلت پیکسل گوگل باشد. این تبلت به قیمت 899 دلار و در تاریخ 26 اکتبر عرضه خواهد شد و برای پیش فروش نیز در حال حاضر در دسترس قرار دارد.

.

منبع: technobuffalo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر