;
coinex

ویندوز ۱۰ موبایل در دسامبر عرضه می شود

ویندوز ۱۰ موبایل. با این وجود مایکروسافت زمان عرضه ی نسخه ی موبایل از سیستم عامل ویندوز ۱۰ را اعلام نکرد.

مایکروسافت به تازگی از یک جفت از دستگاه های جالب و جدید خود، شامل گوشی های هوشمند جدید لومیا رونمایی کرد. با این وجود مایکروسافت زمان عرضه ی نسخه ی موبایل از سیستم عامل ویندوز ۱۰ را اعلام نکرد. مایکروسافت در حساب کاربری فیسبوک خود نشان داد که ویندوز ۱۰ موبایل (Windows 10 Mobile) تا دسامبر یعنی یک ماه پس از اینکه گوشی های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال به بازار می روند، عرضه نخواهد شد.

این یعنی، بر اساس شایعاتی که در ماه ژوئن به گوش می رسید حداقل ۲ تا ۳ ماه با تاخیر می باشد. بنا به یک منبع از شایعات، یک نماینده ی مایکروسافت اشاره کرد که ویندوز ۱۰ موبایل تا پایان فصل سوم و یا حتی چهارم امسال عرضه نمی شود. ظاهرا این شایعه واقع بینانه تر به نظر می رسد.

تیم ویندوز مایکروسافت حتی در حال حاضر بر روی اشکالاتی به منظور آمادگی برای انتشار نهایی کار می کنند.

غیر از اینها شما باید این نکته را هم در نظر بگیرید که در آن تاریخ در دسامبر ممکن است همه ی دستگاه ها پشتیبانی نشوند. برخلاف بروزرسانی آی او اس اپل، مایکروسافت برای بعضی از بروزرسانی ها از طریق اپراتورها دوره هایی دارد که همین هم ممکن است یک تا دو ماه آن ها را به تعویق بیاندازد.

خبر خوبی که هست از این قرار است که این لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال با ویندوز ۱۰ راه اندازی خواهند شد، بنابراین کسانی که این گوشی های هوشمند را خریداری می کنند از اولین افرادی هستند که با چیزی که این سیستم عامل ارائه می دهند آشنا می شوند و کار می کنند. بنابراین این دستگاه های جدید لومیا حتی اگر یکی از بهترین دستگاه ها در دراز مدت شناخته نشوند، یکی از بهترین دستگاه های لومیا می باشند.

 .

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر